Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل بازی نکند هم می‌ماند

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در مورد بازی‌هایش برای رئال در فصل اینده به رایان گیگز خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل در هیچ یک از 7 بازی آخر رئال مادرید حتی یک دقیقه بازی نکرد و فقط دو بار بعد از شروع مجدد لالیگا به میدان رفت که این نتیجه خوبی برای ستاره ولزی پیش از یورو 2021 نبود.

اما بیل به رایان گیگز سرمربی کشورش گفته که قصد دارد در فصل بعدی نیز در رئال مادرید بماند حتی اگر عدم بازی وی باعث شود او سرحال‌تر به یورو نرسد.

بیل همچنان رابطه خوبی با زین الدین زیدان سرمربی رئال ندارد که تابستان گذشته سعی در اخراج وی داشت.

حضور قبلی او در 24 جون بود زیرا در مسیر آخرین عنوان قهرمانی این باشگاه 12مین بازی لالیگایی را انجام داد.

رفتار بیل به عنوان یک تعویض استفاده نشده و روی نیمکت در بازی‌های بعدی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

بیل در پیروزی 2-0 برابر آلاوز در حالی‌که در کرسی خود سکون داشت ماسک صورت خود را بر روی چشمانش پوشیده بود.

او به همین ترتیب چند روز بعد در جریان پیروزی 2-1 در گرانادا بی‌توجه بود، در یک لحظه با استفاده از یک نوار مچ دست به عنوان تلسکوپ در حالی که در جایگاه ها قرار داشت استفاده کرد.

این ستاره بعداً در جشن‌ قهرمانی یک چهره در حاشیه بود. ولی میرور فوتبال مدعی شده که گلزن رکورددار ولز به هم تیمی‌ها و کارمندان تیم ملی کشورش گفته که وی برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

او همچنان پس از انتقال رایگان پیشنهادی به باشگاه جیانگ‌سو سونینگ در سوپر لیگ چین و در قرارداد سه ساله به ارزش 1 میلیون پوند در هفته ایستادگی خود را حفظ کرد و یک سال پیش توسط رئال رد شد.

بیل در یک قرارداد بزرگ با ارزش بیش از 600.000 پوند در هفته باقی مانده که تا سال 2022 ادامه دارد و این ستاره با خانواده‌اش در اسپانیا زندگی راحتی دارد.

وی پس از عقد قرارداد با رئال در سال 2013 با 86 میلیون پوند رکورد جهانی انتقالات را شکست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала