Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف رئال، بایرن و پی‌اس‌جی در تیم‌اش ماندنی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رِن فرانسه اعلام کرد که ادواردو کاماوینگا هافبک نوجوان و پدیده‌ی این فصل این تیم در نقل‌وانتقالات فصل جاری از این تیم جدا نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس باشگاه رن، نیکلاس هولوک اظهار داشت که هافبک و ستاره این تیم ادواردو کاماوینگا تابستان امسال از این باشگاه جدا نخواهد شد.

امثال بایرن مونیخ، رئال مادرید و پاریسن جرمن همه علاقه‌ای به این بازیکن 17 ساله نشان داده اند، اما هولواک متقاعد شده است که باشگاه های بزرگ در پنجره نقل و انتقالات آینده پول خرج نمی کنند.

هولوک به RMC Sport گفت: "صادقانه بگویم ، هیچ چیز با بایرن وجود ندارد. "من فکر می کنم شما باید امیدهای خود را در مورد این بازار [آینده] از دست بدهید. هرچه یک باشگاه بزرگتر باشد، بیشتر از این بحران رنج می برند و از این رو انتظار نمی رود امضای بزرگی در این تابستان داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Goals and Glory (@goalsandglory_) on

"اگر ما به اندازه کافی خوش شانس باشیم که مستقیماً وارد موقعیت های لیگ قهرمانان اروپا شویم، این شانس ما را در بازار بهبود می بخشد. اگر اینطور نیست، در هیچ حالتی بازیکنان تیم را ترک نمی کنند."

واقعیت این است که رئال مادرید، مانند بایرن، با توجه به آمار اقتصادی ناشی از بحران ویروس کرونا، حاضر نیست در حال حاضر 70 میلیون یورو برای کاماوینگا هزینه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала