Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو به‌جای یونایتد به لیورپول می‌رود؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است امیدهای منچستریونایتد برای رسیدن به هدف اصلی خود جیدون سانچو در تابستان امسال توسط رقبای این تیم یعنی لیورپول خراب شود.

به گزارش اسپوتنیک، مجله آلمانی کیکر روز چهارشنبه گزارش داد که اکنون شایعه در سراسر آلمان مبنی بر اینکه سانچو به دلیل افزایش احتمال قهرمانی در لیگ برتر با تیم یورگن کلوپ می تواند به جای رفتن به اولدترافورد، آنفیلد را ترجیح دهد.

لیورپول در این فصل با 33 امتیاز بیشتر از تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشایر به پایان رساند تا پس از 30 سال نخستین قهرمانی لیگ خود را کسب کند.

یونایتد برای مثلث خط حمله خود در کنار مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال به دنبال یک وینگر مناسب است و چشم خود را به سانچو دوخته است.

موفقیت باورنکردنی سانچو پس از تبدیل منچسترسیتی برای دورتموند در سال 2017 با مبلغ 8 میلیون پوند، جالب توجه است، زیرا او اکنون یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان است.

دورتموند در صورتی که بخواهد قرارداد 110 میلیون پوندی جیدون سانچو را به اتمام برساند، 13 روز مهلت تعیین کرده است.

این ستاره 20 ساله روز پنجشنبه برای شروع تمرینات پیش فصل خود قبل از شروع بوندسلیگا در اواسط سپتامبر به مقصد دورتموند باز می گردد.

دورتموند خواهان هرگونه معامله برای ملی‌پوش انگلیسی تا 10 آگوست هنگام سفر به اردوی آماده سازی قبل از فصل در سوئیس است، حتی اگر پنجره نقل و انتقالات تا 5 اکتبر باز باشد.

سانچو در اولویت نقل و انتقالات اولویت شماره 1 یونایتد باقی مانده است، اما طرف اولدترافورد هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نداده اند، این منبع به منابع ورزشی گفتند که گزارش ها در آلمان مبنی بر رد پیشنهاد 89 میلیون پوندی در آلمان حاکی است.

لیورپول نیز مانند یونایتد با سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح در بین پرقدرت ترین مثلث های جهان در دو فصل گذشته جای خوبی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала