Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راشفورد همچنان به دنبال کوپن غذایی برای کودکان + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد ستاره جوان منچستریونایتد کار الهام بخش خود را با "فارشایر" ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد ستاره انگلستانی منچستریونایتد با پیوستن به کارمندان خیریه تنها چند روز پس از پایان فصل لیگ برتر فعالیت‌های الهام بخش خود را با "فارشایر" دوباره ادامه داد.

این مهاجم جوان که چند روز پیش به حضور منچستریونایتد در فصل آینده لیگ قهرمانان کمک کرد، به لطف کار خیرخواهانه خود الهام بخش بزرگی در کل این کشور شده است.

راشفورد با خیرین FareShare همکاری کرد تا 20 میلیون پوند برای کمک‌های غذایی در طول بیماری کروناویروس جمع کند در حالی که وی همچنین به متقاعد کردن دولت برای گسترش برنامه "کوپن غذایی" برای کودکان در وعده‌های رایگان مدرسه در طول تعطیلات تابستانی کمک کرد.

راشفورد شامگاه سه شنبه مجموعه‌ای از تصاویر را در اینستاگرام خود منتشر کرد که وی را در حال بارگیری مواد غذایی در کنار کارگران "فارشایر" در کارخانه نشان می‌داد.

این جوان 22 ساله پُست خود را با عنوان جالبی به نشر رساند: "به کارکنان، داوطلبان و همه کسانی که همچنان در پشت صحنه کار می‌کنند تا تغییری ایجاد کنند، از شما تشکر می‌کنند. دنیا به آدمای بیشتری مثل شما نیاز دارد. بیایید ادامه دهیم، دعوا به پایان رسیده است."

راشفورد تابستان امسال دکترای افتخاری را از دانشگاه منچستر بخاطر مبارزه خود در برابر فقر کودکان دریافت می‌کند. این مُهاجم به لطف کار خیرخواهانه اخیرش جوانترین دریافت کننده سند افتخاری تاریخ دانشگاه خواهد شد.

پس از شنیدن این موضوع راشفورد گفت: "این یک روز افتخارآمیز برای خودم و خانواده‌ام است. ما هنوز راه درازی برای مبارزه با فقر کودکان در این کشور داریم اما دریافت سند افتخاری به این معنی است که ما در مسیری صحیح حرکت می‌کنیم و این معنای زیادی دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала