Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید با ارزش ترین برند جهان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برند رئال مادرید با ارزش 1419 میلیون یورو همچنان در صدر با ارزش ترین مارک‌های جهان قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، برند رئال مادرید با ارزش 1.419 میلیون یورو همچنان صدر فهرست رتبه بندی مشاوره تخصصی "Brand Finance Football" را بالاتر از باشگاه‌های بارسلونا و منچستر یونایتد در اختیار دارد.

ترزا دی لموس مدیر عامل شرکت "برند فایننس" می‌گوید: "امروز دو مارک اسپانیایی در دنیای فوتبال برند اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا را با ارزش‌ترین و قوی‌ترین مارک‌های در سراسر جهان هستند."

رئال در فصل 2017-18 سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ قهرمانان ر کسب کرد اما رقابت یاد شده فقط می‌توانست جام جهانی باشگاه را بدست آورد و در کنار بحران ناشی از کرونا ویروس با 13.8٪ کاهش در سطح برند خود با قیمت 1.419 میلیون یورو روبرو شده است اما توان پرداخت آن در سال‌های گذشته باعث شده تا همچنان جایگاه اول را در اختیار  داشته باشد.

موفقیت اخیر این تیم  و کسب 34مین جام لالیگا در تاریخ خود آینده بهتری را برای مدیریت فلورنتینو پرز در راس هرم قدرت رئال مادرید رقم می‌زند که دارای بهترین شاخص قدرت برند با 94.9 از 100 در این رده بندی است .

رئال مادرید ضمن همکاری گسترش همکاری تجاری با شرکت‌های مبتدی مبتنی بر فناوری، با ایجاد کانال پرداخت در بدل هربار استفاده از شبکه‌های اجتماعی، از شرکت‌های صفحات اجتماعی برای افزایش مشارکت هوادران خود بهره می‌برد.

مقام دوم به بارسلونا با افزایش 1.4٪ در ارزش مارک‌اش اختصاص می‌یابد که در حال حاضر 1.413 میلیون یورو ارزش دارد و منچستر یونایتد برای سومین بار با 1314 میلیون ارزش تجاری در رده سوم قرار دارد.

لیورپول قهرمان آخرین لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر فعلی مقام چهارم را گرفته و منچسترسیتی را از نظر ارزش برند، شکست 1.191 میلیون در سال 2019 به 1.262 میلیون افزایش 6٪ داشته و پنجم است.

چلسی پس از کاهش چهار ساله پیاپی در ارزش برند خود که اکنون 949 میلیون یورو است با یک امتیاز در جدول به رده هشتم سقوط کرده است. برند چلسی به دلیل دو فصل محرومیت نقل و انتقالات پس از متهم شدن به نقض قوانین بازی منصفانه مالی و غیابت از لیگ قهرمانان اروپا پایین آمده است.

از طرفی دیگر باشگاه اسپانیایی که از اهمیت زیادی در این رده بندی برخوردار است اتلتیکو مادرید است که ارزش خود را 0/5 درصد افزایش داده است.

همه مارک‌های اسپانیایی موقعیت خود را در مقایسه با سال 2019 بهبود می‌بخشند و رئال مادرید مقام اول را حفظ می‌کند، بارسلونا و اتلتیکو با یک موقعیت صعود کرده و به ترتیب دوم و سیزدهم شدند. سویا اکنون در مکان 32 و ویارئال در رده 44 سه مکان بالا رفته اند.

اتلتیک بیلبائو با پله صعود به رده 40 رسیده و والنسیا باشگاه اسپانیایی است که بالاترین سطح صعود را داشته و با 12 پله از رده 48 به مکان 36 رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала