Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یونایتد: رونالدو مایکل جردن فوتبال است

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جسی لینگارد، بازیکن باشگاه منچستریونایتد، از ستاره سابق این تیم ستایش کرد و او را مایکل جردن عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو همواره مورد ستایش بزرگان و جوانان دنیای فوتبال قرار گرفته است و الگوی بسیاری از بازیکنان فوتبال است.

جهت تاریک فوتبال برازیل - اسپوتنیک افغانستان
تمجید مجدد پله از کریس رونالدو + عکس

این بازیکن که اخیراً برای دومین فصل متوالی قهرمان سری‌ِآ شد، مورد ستایش پله قرار گرفته بود و حالا جسی لینگارد ستاره یونایتد نیز از او تمجید کرد و او را مایکل جردن دنیای فوتبال خطاب کرد.

لینگارد در این مورد گفت:" کدام بازیکن بازیکن فوتبال قابل مقایسه با مایکل جردن است؟ از نظر من کریستیانو رونالدو. او به همه دستاوردها در دوران فوتبالش رسیده است. او با باشگاه‌های مختلف به قهرمانی رسیده و جام کسب کرد، او مایکل جردن دنیای فوتبال است. من از او چیزهایی آموخته‌ام و بازی در کنار او خیلی مفید و آموزنده است."

لینگار در حالی چنین تعریفی از رونالدو می‌کند که قبل از این بزرگانی چون کارلوس کیروش نیز از او به عنوان مایکل جردن فوتبال یاد کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала