Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی جدید والنسیا معرفی شد + عکس

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاوی گراسیا امروز رسما به عنوان سرمربی جدید والنسیا معرفی شد و هدایت این تیم را به عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، خاوی گراسیا سرمربی سابق واتفورد با عقد قرارداد دوساله هدایت خفاش‌ها را به عهده گرفت و تا پایان سال 2022 سرمربی این تیم خواهد بود.

لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ باشگاه والنسیا سرمربی‌اش را اخراج کرد + عکس

گراسیا ساعتی قبل وارد والنسیا شد و قرار است امشب در ورزشگاه مستایا معارفه و پس از آن در نخستین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی جدید این باشگاه اشتراک کند.

این سرمربی 50 ساله که سابقه بازی در باشگاه‌های بیلبائو، رئال وایادولید، رئال سوسیداد، ویارئال و کوردوبا را در کارنامه دارد، قبل از این باشگاه‌های آلمریا، اوساسونا، مالاگا، روبین کازان و واتفورد را هدایت کرده است.

گراسیا در حالی هدایت والنسیا را به عهده می‌گیرد که مالکان این تیم در وسط فصل گذشته مارسلینو را اخراج کردند و هدایت این تیم را به عهده آلبرت سلادس مربی سابق تیم جوانان اسپانیا سپردند اما این سرمربی هم اخراج شد و این تیم مدتی بدون مربی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала