سامانه پدافند هوایی اس-300 در پایگاه روسیه در تاجیکستان حمله هوایی «دشمن» فرضی را دفع کرد

عضو شوید
یورش راکتی دشمن فرضی به اهداف نظامی روسیه با محاسبه سیستم راکتی ضد هوایی اس-300 در تاجیکستان دفع شد.
جا به جایی سامانه اس-300 در پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان - اسپوتنیک افغانستان
جا به جایی سامانه اس-300 در پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی روسیه در تاجیکستان گفت: یورش هوایی دشمن فرضی به اهداف نظامی روسیه با محاسبه سیستم راکتی ضد هوایی اس-300 از  پایگاه 201 نظامی روسیه مستقر در تاجیکستان دفع شد.

بر پایه این گزارش، "یک گردان راکتی ضد هوایی، مسلح با سیستمهای S-300 PS ، وظیفه رزمی آزمایشی را در تاجیکستان به عهده گرفته است. وظایف اصلی این گردان پوشش دادن امکانات پایگاه بیست و یکم نظامی روسیه از حملات هوایی و همچنین دفاع هوایی منطقه مرکزی آسیای مرکزی برای امنیت جمعی است".

این بخش شامل 30 قطعه تجهیزات از جمله پست فرماندهی، پرتابگرها، رادارهای روشنایی و راهنمایی و وسایل نقلیه پشتیبانی است.

در طول رزمایش، نیروهای وظیفه وظایف جستجوی اهداف هوایی را در حداکثر فاصله از مناطق شناسایی ایستگاه های راداری و سپس در ارتفاعات بسیار کم انجام دادند، جایی که هواپیماهای هوایی دشمن شبیه سازی شده برای پوشاندن زمین مورد استفاده قرار می گرفتند، شلیک مشروط همه اهداف کنترل را انجام داد. عملیات در ارتفاعات کم، متوسط ​​و زیاد شبیه سازی شد.

در مجموع بیش از 15 راکت از جهت های گوناگون توسط بالگردهای می-8 و یک گروه از هواپیماهایی جنگی بر پایگاه 21 ام نظامی روسیه پرتاب شد. 

یادآوری می کنیم، که بیست و یکمین پایگاه نظامی روسیه مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی در خارج از مرزهای روسیه است که در دو شهر دوشنبه و بخارا واقع شده است. براساس توافق نامه امضا شده در اکتبر 2012 ، این پایگاه در تاجیکستان تا سال 2042 برقرار خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала