دانشمندان محصولاتی را که به جوانی پوست کمک می‌کند، نامبردند

© Fotolia / Aleksandar Mijatovicدانشمندان محصولاتی را که به جوانی پوست کمک می‌کند، نامبردند
دانشمندان محصولاتی را که به جوانی پوست کمک می‌کند، نامبردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان موسسه اوشروفسکی دانشگاه ادینبرو محصولاتی که به جوانی پوست بدن انسان کمک می‌کند، نامبردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه سان، داکتر روپی اوزلا، دانشمند موسسه اوشروفسکی دانشگاه ادینبرو اسکاتلند می‌گوید که چگونگی باید تغذیه کرد تا پوست بدن ما جوان باقی بماند.

به گفته این دانشمند که این روزنامه او یکی از «افراد برجسته در زمینه تغذیه» در بریتانیا می‌نامد، لازم است از خوردن غذاهای پر آهن به ویژه گوشت سرخ (گوشت گاو و گوسفند) که منجر به تغییرات چشمگیر در سن می‌شود، پرهیز کرد.

این داکتر معتقد است که شما باید از غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان، کلاژن، مواد معدنی و ضد التهاب مصرف کنید که باعث جوان نگه‌داشتن پوست و بهبود عملکرد آن می‌شود.

او گفت: مصرف هر روز مقدار زیادی میوه و سبزیجات، مواد گیاهی را در بدن فراهم می‌کند که التهاب غیرضروری را متعادل کرده و باعث کاهش آسیب‌های سلول و محافظت از آنها در دوران پیری می‌شود.

اوزلا می‌گوید که رژیم غذایی کم پروتئین از تولید بیش از حد هورمون رشد جلوگیری می‌کند و می‌تواند تغییرات مربوط به سن را تسریع کند.

او در اخیر می‌گوید که همه چیز به اصول غذای سالم به‌طور عمده گیاهان، چربی‌های با کیفیت (آجیل و دانه روغنی) خوردن غذاهایی پر فیبر و غذاهای کامل غیر فرآوری شده، مربوط می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала