Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر مسی در ایتالیا خانه خرید؛ مقصد بعدی سری‌آ؟

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه مسی با خرید خانۀ شیک در کشور در ایتالیا، به شایعات جدایی پسرش از بارسلونا دامن زد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن این بازیکن آرجانتینی به اینترمیلان، به دلیل کشیده‌گی با مدیران باشگاه کاتالانی اوج گرفته است و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که این بازیکن راهی سری‌آ خواهد شد.

Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
رییس بارسا: قلب «لیونل مسی» همراه بارسلونا است، جدایی او شایعه است

پدر لیونل مسی اما امروز به این شایعات بیشتر دامن زد و در کشور ایتالیا خانۀ شیکی را خریداری کرد تا همه فکر کنند که واقعاً کاپیتان بارسا در فکر بازی در لیگ سری‌آ است.

این خبر امروز توسط نشریه توتومرکاتو به نشر رسید و به سرعت مورد توجه همه رسانه‌های ایتالیایی قرار گرفت.

با این حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا دلیل خریداری املاک توسط خورخه مسی در ایتالیا را سرمایه‌گذاری دانسته است. طبق گزارش این شبکه، با توجه به قانون کاهش مالیات بردرآمد سرمایه‌گذاران خارجی در ایتالیا که سال 2017 تصویب شد، پدر مسی امیدوار است که با انتقال سرمایه به کشور او از بند محدودیت‌های مالیاتی که در اسپانیا وجود دارد، رهایی یابد.

این در حالی‌ست که اخیراً حامیان مالی اینترمیلان از ناتوانی در جذب کاپیتان بارسا خبر دادند و مدعی شدند که جذب این بازیکن در حال حاضر ممکن نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала