Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آی‌پی‌ال یا شپږيزه؛ انتخاب بازیکنان افغان کدام است؟

© Photo / ACBتیم مس عینک در لیگ شش دوش کریکت
تیم مس عینک در لیگ شش دوش کریکت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راشدخان آرمان، مجیب ځدران و نبی عیسی خیل سه بازیکن ملی پوش کریکت قرار است در بازی‌های IPL بازی خواهند کرد در حالی‌که این بازی‌ها با لیگ شش دوش همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است رقابت‌های کریکت IPL (لیگ برتر کریکت هندوستان) در ماه سپتامبر آغاز شود در حالی‌که همزمان با این بازی‌ها، لیگ شش دوش کریکت افغانستان هم کلید خواهد خورد.

در رقابت‌های IPL سه بازیکن نام آشنا و معروف کشور (راشدخان آرمان، مجیب ځدران و نبی عیسی خیل) در ترکیب دو تیم حضور خواهند یافت اما هر سه بازیکن باید یکی از این بازی‌ها را انتخاب کنند.

بازیکنان یاد شده که باید برای انجام بازی لیگ برتر کریکت هند به امارات متحده عرب بروند، در صورت بازی نکردن در IPL پول‌های هنگفتی را از دست خواهند داد یا این‌که پس از بازی‌های لیگ شش دوش به تیم‌های شان در IPL اضافه شوند.

اگر این مورد از سوی مسولان تیم‌های هندی و یا بازیکنان پذیرفته نشود، باید هر سه ملی پوش کشور از رقابت‌های داخلی گذشته و به تیم‌های شان در IPL ملحق شوند.

رقابت‌های کریکت لیگ برتر هند از نوزدهم ماه سپتامبر 2020 آغاز می‌شود در حالی‌که مسابقه افتتاحیه لیگ شش دوش کشور در سیزدهم ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

تا کنون بورد کریکت افغانستان در مورد حضور و یا عدم بازی آنان در رقابت‌های لیگ برتر کریکت هند تصمیم نگرفته است.

به نظر شما کدام راه می‌تواند حل مشکل پیش آمده باشد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала