Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی مارتینز عامل آزاد نخواهد شد

© REUTERS / ANDREW BOYERSDas Champios-League-Aus von FC Bayern München gegen Liverpool
Das Champios-League-Aus von FC Bayern München gegen Liverpool - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ اجازه نمی‌دهد که ژاوی مارتینز به طور رایگان آلیانز را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان خروج ژاوی مارتینز از اتلتیک بیلبائو در سال 2012 هر تابستان مردم در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به کشور باسک و باشگاه نام آشنای آن صحبت می‌کنند که واقعاً نامی برای خودش رقم زده است.

View this post on Instagram

A post shared by Javi Martínez (@javi8martinez) on

امسال به نظر می‌رسید که مارتینز در حال عزیمت به بایرن مونیخ است و خواسته‌های اتلتیک با امضای دوباره این هافبک محقق می‌شود اما انتقال پیچیده به نظر می‌رسد.

همانطور که مارکا گزارش کرده بایرن به این بازیکن گفته که به هیچ وجه اجازه جدایی رایگان را نخواهد داشت. در حالی‌که آنها حتی دوست داشتند او را برای ماندن در بوندس لیگا به گونه طولانی‌تری حفظ کنند.

قیمت این ستاره اسپانیایی خارج از محدوده باشگاه باسک نیست به همین دلیل آنها امیدوار بودند که اگر قرار باشد در تابستان امسال از آلمان خارج شود وی را به عنوان یک عامل آزاد امضا می‌کنند.

مارتینز یک سال از قراردادش باقی مانده و به نظر می‌رسد که از آن بیرون بیاید و این بدان معنی است که اتلتیک باید برای تابستان 2021 صبر کند تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

اگرچه او همیشه گزینه بازگشت را دارد اما این هافبک همچنین در موارد مختلفی اظهار داشته که دوست دارد در جاهایی مانند ایالات متحده، جاپان یا استرالیا بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала