Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا یا اینتر؛ باشگاه فصل بعد لاوتارو کدام خواهد بود؟

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکاتو مدعی شده که بارسلونا می‌خواهد قطعا لاوتارو مارتینز را فصل بعد به عنوان جانشین لوییز سوارز وارد نیوکمپ نماید.

به گزارش اسپوتنیک، برای آماده سازی جانشینی لوئیز سوارز بارسلونا تصمیم دارد تابستان امسال لاوتارو مارتینز را جذب کند. با این حال اینتر قصد ندارد این مهاجم آرجانتینی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست بدهد و در همین حال جوزپه ماروتا با آنتونیو کونته کاملاً روشن ساخته‌اند که خروج لاوتارو مارتینز به هیچ وجه روی میز نیست.

بارسلونا یا اینتر؟

لاوتارو مارتینز فصل آینده در کدام باشگاه بازی خواهد کرد؟

لوئیس سوارز با جشن تولد سی‌و‌یکمین سالگرد تولدش فصل سختی را پشت سر می‌گذارد. به نظر می‌رسد مهاجم اروگوئه‌یی ‌اندکی از درخشش جسمی باشکوه و باعظمتش فاصله گرفته و برای چند ماه تلاش کرده تا در بالاترین سطح خود برگردد. با این حساب بارسلونا در حال حاضر به دنبال وارث اوست. برای تصاحب جایگاه لوئیز سوارز کاتالان‌ها باید چندین مسیر را در ذهن داشته باشد اما اولویت اصلی آنها کسی جز لاتارو مارتینز نیست. با این حال هیچ برنامه‌ای برای جدایی این بازیکن وجود ندارد. برای سرد شدن رایحه بارسا نراتزوری باید قیمت کمتری برای مهاجم آرجانتینی‌اش تعیین کند. در واقع برای این‌که لاوتارو مارتینز این تابستان را از دست ندهد سران اینتر مبلغی بالغ بر 111 میلیون یورو می‌خواهند، مبلغی‌که برای بند آزادی وی مذاکره شده بود. برای شکستن امیدهای بارسلونا جوزپه ماروتا نیز قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند. همانطور که خودش تصریح کرده مدیرعامل اینتر قبلاً قرار ملاقات با فامیل لاوتارو مارتینز برای تمدید قراردادش زمان گذاشته است.

جوزپه گفت: "عملیات تمدید چندین بازیکن را تحت نظر داریم به ویژه جوانترین بازیکنانی که باشگاه می‌خواهد برای مدت طولانی با آنها ارتباط برقرار کند. یکی از آنها لاوتارو (مارتینز) است. ما آن را بسیار آرام انجام خواهیم داد. او از پوشیدن پیراهن اینتر خوشحال است و ما از داشتن او خوشحالیم. ما دقیقاً مانند سایر بازیکنان با او ملاقات خواهیم کرد."

علاوه بر مدیر عامل، آنتونیو کونته همچنین درباره آینده لاوتارو مارتینز صحبت کرد. به نظر می‌رسد که مربی اینتر از شنیدن نام شماره 10 خود در باشگاه بارسلونا خسته شده است.

کونته به اسکای اسپورت گفت: "این شایعات لاوتارو (مارتینز) را آزار نمی‌دهد. ما در مورد پسری 22 ساله صحبت می‌کنیم که به تازگی خودش را ثابت کرده است. هنوز راهی برای رفتن وجود دارد او راهی برای پیشرفت دارد. شایعات پیرامون او آزار دهنده است و به هوش او توهین می‌کند. این نشان می‌دهد که سر او در جای دیگر است. هنگام پیشرفت باید فراز و نشیب را بپذیرید. پنجره انتقال؟ هنوز فصلی به پایان نرسیده است. ما باید متمرکز بمانیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала