Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل برای ترک رئال تخفیف نمی‌دهد!

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمکت‌نشین و حاشیه‌ساز کهکشانی‌ها این روزها نه به خاطر درخشش در میادین، بلکه به دلیل حواشی مختلف به صدر خبرها رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، گرت بیل ولزی حاضر نیست حقوق و دستمزد خود را برای خروج از رئال مادرید کاهش دهد، اقدامی که باشگاه‌های دیگر را از خریدش دور خواهد کرد.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
گرت بیل با حرکت عجیبش روی سکوها یک‌بار دیگر سوژه شد + عکس

رئال مادرید پس از بازگشت لالیگا با بردهای متوالی جشن قهرمانی گرفت اما بیل در این مسیر نقشی نداشت و روی نیمکت کهکشانی‌ها با حرکات مختلف حاشیه‌ساز شد تا در بازی پایانی فصل مقابل لگانس کلا از لیست زیدان خط بخورد. بر اساس گزارش نشریه آاس، ستاره سابق تاتنهام مصمم است که در مادرید بماند و برای خروج احتمالی از برنابئو کاهش حقوقش را قبول نخواهد کرد.

بیل در نقل و انتقالات گذشته در آستانه پیوستن به یک باشگاه چینی بود اما در آخرین لحظات انتقالش به بن بست خورد تا زیدان به هدفش که خروج وی بود، نرسد. بیل تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و در صورت ماندن در تیم این مشکلات حاشیه‌ای همچنان ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала