Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضررهای بزرگ سیتی، بارسا و پی‌اس‌جی در بازار نقل‌وانتقالات

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازار نقل‌وانتقالات یکی از پُر سودترین بخش‌های فوتبال است و باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا با خرید و فروش بازیکنان، درآمد بیشتری کسب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دو بار در سال، باشگاه‌های برای بهبود تیم‌های خود بازیکن می‌خرند و می‌فروشند، اما سه باشگاه در اروپا بیشتر مصرف را در میان سایر باشگاه‌ها در 5 سال آخر داشته اند.

لیگ برتر انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: زمان باز و بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس مشخص شد + عکس

در لیگ برتر انگلیس، باشگاه منچسترسیتی در 5 سال گذشته 669 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات ضرر کرده است و به نتایج که دوست داشته، تا حالا نرسیده است.

این باشگاه به هدف کسب عنوان قهرمانی در اروپا چندین سال است تلاش می‌کند و پول زیادی را نیز به مصرف رسانده اما به این هدف تا حالا نرسیده است.

در لیگ فرانسه پاریسن جرمن بیشترین هزینه را برای خرید بازیکن صرف کرده است و رکورد گران‌قیمت‌ترین انتقال تاریخ را نیز رقم زده است.

این باشگاه در سال 2017 با مبلغ 222میلیون یورو، نیمار جونیور را از بارسا به خدمت گرفت تا در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، اما همچنان در حسرت این جام معتبر مانده است.

این باشگاه در 5 سال گذشته، 410 میلیون یورو ضرر کرده و جبران آن نیز دشوار به نظر می‌رسد.

در لالیگا، باشگاه بارسلونا بیشتر پول را برای پُرکردن جای خالی نیمار به مصرف رسانده است اما با وجود خرید دمبله، کوتینیو و گریزمن به این خواستۀ خود نرسیده است.

کاتالان‌ها در 5 سال گذشته 368 میلیون یورو ضرر کرده اند و بازیکنانی را که خریداری شده، هیچ کدام کارایی لازم برای این تیم را نداشته اند.

این ضررهای مالی به دلیل ضعف مدیریت تیم‌ها به وجود آمده است و باشگاهایی چون دورتموند و موناکو که مدیریت خوبی دارند، 177 و 194 میلیون یورو در 5 سال گذشته سود کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала