Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

و‌ تمام؛ رئال مادرید شایسته‌ی زیدان قهرمان لالیگا شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های هفته 36 لالیگا به گونه همزمان انجام شد که سرانجام بارسلونا شکست خورد اما رئال مادرید با سه گل حریفش را شکست داد و به قهرمانی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های هفته 36 لالیگای اسپانیا امشب از ساعت 11:30 به وقت کابل به گونه همزمان برگزار شد که طی آن کریم بنزما در دقیقه 29 روی پاس مودریچ به زیبایی دروازه‌ حریف را گشود و همان گل نیمه اول را 1-0 به سود رئال پایان داد.

در نیمه دوم بازی حریف به حملاتش افزود تا بتواند گل خورده را جبران کند ولی در دقیقه 77 داور نقطه پنالتی را نشان داد که کریم بنزما آنرا به گل بدل کرد تا خیال رئالی‌ها راحت شود ولی این پایان کار نبود زیرا  در دقیقه 83 ایبورا برای ویارئال گل‌زنی کرد تا ضمن جبران یک گل، نگذاشت رئال در بازی مهم و حساس برای قهرمانی کلین شیت کند.

در دقیقه 93 بازی ویارئال تا باز کردن دروازه‌ رئال پیش رفت اما کورتوا اجازه این کار را نداد.

در ادامه اما شاگردان زیزو روی دروازه حریف فشار آوردند تا این‌که مارکو آسنسیو در دقیقه 94 بازی توپ برگشتی آسنخیو را به گل بدل کرد و نتیجه را 3-1 ساخت تا تیمش با برتری در این دیدار 86 امتیازی شده و یک هفته مانده به پایان لیگ، عنوان قهرمانی فصل 2019-20 لالیگا را کسب نماید. این 34مین جام قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود که به دست آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала