Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ ناراحتی مسی پس از گُل‌زنی به اوساسونا + ویدئو

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته رئال مادرید با کسب پیروزی در برابر ویارئال و همچنین شکست بارسلونا در برابر اوساسونا فاتح فصل 2020 - 2019 لالیگا شد.

 به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های فوتبال دسته اول اسپانیا لالیگا شب گذشته تیم‌های فوتبال بارسلونا و اوساسونا همزمان با تیم‌های رئال مادرید و ویارئال به تقابل هم رفتند که تیم فوتبال رئال مادرید با کسب پیروزی دو بر یک با بریس (دو گل) کریم بنزما در برابر ویارئال به پیروزی رسید تا سند قهرمانی لوس بلانکوس برای سی و چهارمین بار امضا شود.

در بازی همزمان نیز بارسلونا در برابر اوساسونا تن به شکست 2 بر یک داد، در این بازی لیونل مسی روی یک ضربه آزاد بسیار زیبا توانست دروازه اوساسونا را باز کند اما نکته‌ای که بسیار جالب توجه به نظر رسید عکس العمل عجیب و ناراحت کننده مسی پس از گلزنی به اوساسونا بود.

به نظر می رسد که دلیل ناراحتی لیونل مسی است پس از گلزنی در برابر اوساسونا عدم شانس بارسلونا برای قهرمانی در رقابت‌های فصل کنونی لالیگا و عقب ماندن از رئال مادرید برای بار دیگر میباشد.

بارسلونا این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و با کیکه ستین رقابت‌های لالیگا و جام حذفی را از دست داده است و در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم احتمالاً با توجه به فرم نه چندان مناسب در برابر ناپولی به مشکل روبرو خواهد شد.

حالا باید دید که در ادامه رقابت‌های این فصل و در تنها رقابت باقی مانده برای بارسلونا یعنی لیگ قهرمانان مسی و یارانش در بلوگرانا چه عملکردی از خود برجای خواهند گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала