Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: ممنون پرز هستم که مرا به بهترین باشگاه جهان آورد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید به ستایش از رییس باشگاه رئال مادرید پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در چهار فصل حضورش در این باشگاه دو عنوان قهرمانی لالیگا کسب کرده و رئال مادرید تحت هدایت زیدان توانست فاتح فصل 20-2019 لالیگا شود.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان با لالیگا بیشتر از لیگ قهرمانان خوشحال می‌شود
از زیدان در مورد اینکه نظر او درباره صحبت‌های فلورنتینو پرز که گفته بود زیدان هدیه آسمانی است، چیست، اظهار داشت:«خوشحالم چون فلورنتینو پرز رییسی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی مرا به رئال مادرید آورد. همیشه از پرز بابت این که مرا به رئال مادرید آورد تا در بهترین باشگاه جهان بازی کنم، ممنونم. داستان من در رئال مادرید همچنان ادامه دارم و از پرز بسیار ممنونم.»
سرمربی فرانسوی رئال در پاسخ به این پرسش که آیا در دوران مربیگری بهتر از دوران بازیگری برایش بوده است، بیان داشت:«نه. این دو مورد کاملا مجزا از یکدیگر هستند. دوران مربیگری من چهار ساله بوده و دوران بازیگری من تقریبا بیست سال و شما نمی توانید این دو را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر به عنوان سرمربی به کارم ادامه دهم، در آینده خواهیم دید که آیا مربی بهتری بوده ام یا بازیکن بهتری

 رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان شب گذشته در سی وهفتم لالیگای اسپانیا موفق شد در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه 2 بر یک بر ویارئال غلبه کند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت ها، برای سی وچهارمین بار قهرمان سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала