Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عوض شد؛ راکیتیچ قصد جدایی ندارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیچ
راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک کروات بارسلونا برای ماندن در این تیم مصمم است و قصد ندارد اردوگاه کاتالونیا را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا تصمیم خود را درباره آینده اش عوض کرده و قصد دارد در اردوگاه کاتالونیا بماند. هافبک آبی‌اناری‌ها به دلیل نیمکت نشینی های مداوم خود در این فصل در تابستان به فکر جدایی بود و می خواست تجربه جدیدی را داشته باشد ولی چراغ سبز ستین به این هافبک باعث شده تا او به فکر ماندن باشد.

ایوان راکیتیچ_ بازیکن بارسا - اسپوتنیک افغانستان
راکیتیچ مقصد بعدی خود را فاش کرد

در همین حال و بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو»، سران باشگاه بارسلونا تصمیم دارند  برای فصل  بعد تیم را جوان کند و ایوان راکیتیچ از جمله بازیکنانی است که در پروژه بعدی بارسا جایی ندارد. خود بازیکن قصد ترک تیم را ندارد و میخواهد تا 2021 که قرارداد او به پایان میرسد در تیم بماند و بعد از آن راهی سویا به صورت بازیکن آزاد شود.

ماندن این بازیکن به کیکه ستین بستگی خواهد داشت. در صورت سرمربی ماندن او در بارسا احتمال ماندن ایوان راکیتیچ هم بسیار بالا خواهد رفت چرا که این مربی کاملا به این بازیکن اعتماد دارد. قرارداد راکیتیچ با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد. ستین اخیرا به این بازیکن میدان داده تا امیدهای او برای حضور در ترکیب ثابت زنده شود و تصمیم خود را برای آینده اش تغییر دهد.

هافبک 32 ساله تیم ملی کرواسی از تیم های اینتر، میلان، یوونتوس و تاتنهام پیشنهاد دارد. البته سویا باشگاه سابقش هم اخیرا تلاش زیادی کرده تا او را به این تیم برگرداند. راکیتیچ این فصل 40 بازی برای بارسلونا انجام داده است که 1 گل و 4 پاس گل را ثبت کرده است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала