Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو به یک شرط به من‌یونایتد می‌رود!

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیدون سانچو ستاره این روزهای ناب فوتبال اروپا برای پیوستن به منچستریونایتد تنها لیگ قهرمانان را شرط می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، جیدون سانچو ستاره انگلستان بوروسیادورتموند تنها با یک شرط به منچستریونایتد ملحق می‌شود که اوله گونر سولسشر صلاحیت لیگ قهرمانان را قطعی بسازد و ستاره انگلستانی را با 109 میلیون پوند جابجا کند.

یونایتد به شدت با این جوان 20 ساله در ارتباط بوده حتی از زمانی که او از منچسترسیتی در سال 2017 به بروسیا دورتموند رفت.

طبق گزارش بیلد آلمان، سانچو در صورتی که شیاطین سرخ بتوانند "مکان لیگ قهرمانان" را بگیرند، تابستان امسال انتقالش به اولدترافورد را در نظر خواهد گرفت.

تیم سولسشر در حال حاضر در جدول لیگ برتر در رده پنجم قرار دارد و در آخرین بازی خود در این فصل با لستر سیتی روبرو می‌شود که می‌تواند برای آنها سرنوشت ساز باشد.

یونایتد امیدوار بود که جایگاه پنجمی را بتواند برای ورود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تابستان آینده قطعی سازد اما بخشیده شدن منچسترسیتی از سوی دادگاه داوری بین المللی ورزش CAS به این معنی است که آنها می‌توانند جایگاه خود را در مسابقات برای رقابت‌های 2020-21 کسب کنند.

اگر من‌یونایتد چهار امتیاز دیگر در لیگ برتر کسب کند در این صورت پیشنهاد 109 میلیون پوندی (120 میلیون یورو) برای متقاعد کردن دورتموند جهت جدایی وینگر انگلستانی‌اش ارائه خواهد شد.

به دلیل همه گیری کرونا ویرس، دورتموند بیش از 40 میلیون پوند برای پُر کردن مشکل مالی دارد و هزینه‌ای برای سانچو در نظر گرفته شده تا این نقص را از بین ببرد.

به نظر می‌رسد دورتموند قصد دارد برای جانشینی او رقم 22.5 میلیون پوندی را برای جود بابت خرید بلینگام مهاجم سیتی بیرمنگام مصرف کند.

آنها برای اطمینان از شرایط این بازیکن 17 ساله، رقابت‌های مشابه یونایتد و رقبای بایرن مونیخ را شکست داده‌اند.

در همین حال یونایتد می‌تواند به دنبال بارگیری بیش از شش ستاره در ماه‌های آینده باشد تا بتواند معامله‌ای را برای سانچو تأمین کند.

الکسیس سانچز و کریس اسمالینگ هر دو در حال حاضر به طور قرضی هستند و می‌توانند برای جابجایی دائمی انتخاب شوند در حالی که به نظر می‌رسد جسی لینگارد دیگر آینده‌ای در این باشگاه ندارد.

احتمالاً فیل جونز، دیگو دالوت و ماركوس روخو نیز به تیم دیگر انتقال خواهند یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала