Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "بازی با ویارئال سخت‌ترین آزمون ما خواهد بود"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید قبل از بازی تیمش برابر ویارئال امروز در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که رئال مادرید تنها به دو امتیاز جهت رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ نیاز دارد، زین الدین زیدان سرمربی این تیم امروز به سوالات خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ویارئال صحبت کرد. او ساعت‌های منتهی به بازی را تجزیه و تحلیل کرد که جام یازدهم‌ش با مادرید و دومین جام لالیگایی را به همراه خواهد داشت.

زیدان در مورد وضعیت بازی با ویارئال گفت: "این مسابقه پیش رو است، بنابراین این سخت‌ترین آزمایش ماست. آنها تیم عالی هستند و مطمئناً پیچیده‌ترین مسابقه خواهد بود."

ادن هازارد: "خواهید دید، او بهتر شده و خوب است. ناراحتی دوباره ندارد."

او در مورد برگزاری جشن احتمالی قهرمانی در میدان سیبلس گفت: "فردا بازی داریم. سر و صدای زیادی در تیم وجود دارد: جشن، تعطیلات ... اما فقط بازی فردا مهم است. این تنها چیزی است که ما در مورد آن فکر می‌کنیم. فوتبال به مردم کمک می‌کند. ما در مورد هواداران خود فکر می‌کنیم و آنها به ما افتخار می‌کنند."

از زیدان در مورد قهرمانی این تیم در لالیگا 2017 پرسیده شد که اظهار داشت: "من مثل قهرمان احساس نمی‌کنم. چیز که زیباست، آن انرژی است که ما در هر بازی انرا قرار می‌دهیم. هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد."

او در مورد احتمال رقم خوردن دو تساوی پاسخ داد: "ترجیح دادن یا نبودن نیست. ما انگیزه داریم که در بازی فردا پیروز شویم. چیز دیگری نیست. ما می‌خواهیم مثل همیشه بمیریم، همانطور که ویارئال انجام خواهد داد."

مربی فرانسوی در مورد مودریچ گفت: "آنچه اهمیت دارد این است که او چه احساسی دارد، بازیکنی که می‌خواهد انجام دهد من او را با 34 سال کنار گذاشتم اما او می‌خواهد ادامه دهد. او خیلی خوب تمام می‌کند. ما مثل سرخیو از او لذت می‌بریم."

زیدان در مورد بازی گرانادا نیز اشاره کرد: "من بار دیگر بازی گرانادا را تماشا کردم و فکر کردم نیمه دوم بدتر است. ما می‌دانستیم چگونه رنج ببریم. این تیم در مقابل حریف ایستاد که تا به حال هیچکدام از حریفان خود آسان را رها نکرده است."

نقطه عطف: "این تاریخ این باشگاه است. پس از بازگشت از قرنطین بازیکنان می‌خواستند کارهای بزرگی انجام دهند. من دیدم که آنها چیزی می‌خواستند و ما توانستیم."

در حالی‌که نیمکت نشینی گرت بیل این روزها سوژه داغ رسانه‌ها است، در مورد وضعیت او گفت:"ما به بازی علاقه داریم. و گرت نیز، شما سعی می‌کنید چیزهایی را بین ما بیندازید اما موفق نخواهید شد. شما همیشه همین کار را می‌کنید که می‌توانید آن را انجام دهید اما در اینجا ما همه یکسان هستیم: بیل، خامس، من و همه."

شناخت یا نه به زیدان: "من احساس بدرفتاری نمی‌کنم. من انگیزه حضور در این باشگاه را دارم. هیچ چیز آنچه را که از خارج می‌گویند تغییر نخواهد کرد."

زیدان در مورد کریم بنزما اظهار داشت: "برای من بازیکنان من بهترین هستند. عملکرد کریم بسیار خوب است، نه تنها امسال."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала