مری ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است

© Screenshot/Courtesy of The Late Show with Stephen Colbert برادرزاده ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است
 برادرزاده ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مری ترامپ، برادر زاده رئیس جمهور امریکا در کتاب خود بنام آسیب شناسی روانی، ترامپ را خطرناک ‌ترین انسان جهان نامید.

به گزارش اسپوتنیک، برادرزاده دونالد ترامپ ، مری ترامپ روز سه‌شنبه کتابی را منتشر کرد که در آن تلاش کرده است تا آسیب شناسی روانی رئیس جمهور آمریکا را تشخیص دهد. 

به گفته نویسنده ، فشار پدرش و فضای مصونیت در طول زندگی باعث شده است که دونالد ترامپ نسبت به افراد دیگر و نسبت به پیامدهای اعمال خود بی تفاوت باشد.

وی ترامپ را خطرناک‌ترین انسان جهان نامید 55 ساله که خود تأیید کرده منبع اطلاعاتی نیویورک تایمز در گزارش سال گذشته این روزنامه امریکایی از اسناد مالیاتی رئیس جمهوری امریکا بوده است.

مری ترامپ فرزند «فرد جونیور» برادر بزرگتر «دونالد ترامپ» است که سال 1981 درگذشت.

در حالی قرار است کتاب مری ترامپ به زودی منتشر شود که پیش از این با تمام مخالفت‌های کاخ سفید کتاب جدید بولتون با عنوان «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» به دلیل انتشار در آستانه انتخابات 2020 این کشور و افشاگری‌ها در باره رییس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده بود. وی در بخش نخست این کتاب، ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تأثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می‌کند.

تلاش های بستگان برای متوقف کردن انتشار این کتاب در دادگاه ، با اشاره به توافق نامه ای که مری ترامپ در مورد عدم افشای تقسیم ارث خانواده امضا کرده بود ، ناموفق بود. 

کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» که به طور رسمی از 14 جولای منتشر می‌شود، پیش از انتشار با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد و در رتبه نخست پرفروش‌های آمازون قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала