حمله خونین طالبان بر سمنگان؛ امنیت ملی می‌گوید انتقام می‌گیریم

© Photo / commons.wikimedia.orgحمله خونین طالبان بر سمنگان؛ امنیت ملی می‌گوید انتقام می‌گیریم
حمله خونین طالبان بر سمنگان؛ امنیت ملی می‌گوید انتقام می‌گیریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست عمومی امنیت ملی می‌گوید که قطعات رزمی این ریاست در حالت آماده باش قرار گرفته و به‌زودترین فرصت از طالبان انتقام می‌گیریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از 8صبح، ریاست عمومی امنیت ملی پس از حمله روز گذشته طالبان در سمنگان با نشر اعلامیه‌ی گفته است که به‌زودترین فرصت انتقام این حمله را از طالبان خواهند گرفت.

خلیل‌زاد - اسپوتنیک افغانستان
خلیلزاد: حمله طالبان در سمنگان نشان داد که این گروه خلاف تعهد برای کاهش خشونت عمل می‌کنند

ریاست امنیت ملی گفته است که نیروهای عملیاتی و قطعات رزمی این ریاست در حالت آماده باش قرار گرفته و به‌زودترین فرصت حملات انتقام‌جویانه را برای سرکوب طالبان و گروه‌های تروریستی خارجی راه‌اندازی خواهند کرد.
در اعلامیه‌ی امنیت ملی آمده است که طالبان با اجرای این حمله و گرفتن مسوولیت آن نشان دادند که به موازین حقوق بشری و تعهدات بین‌المللی خودشان پای‌بندی ندارند.
ریاست امنیت می‌افزاید که طالبان با شبکه حقانی تماس دارند و حملات را باهم انجام میدهند.
این ریاست در اعلامیه تأکید کرده است که از هیچ کوششی برای جلوگیری از پایمال شدن خون کشته و زخمیان رویداد دیروز در سمنگان، دریغ نمی‌کند.
این ریاست به مردم نیز اطمینان داده است که به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهد تا ارزش‌ها و دست‌آوردهای جمهوری اسلامی افغانستان را ازبین ببرد.
این درحالیست که در حمله گروهی روز دوشنبه طالبان بر ریاست امنیت ملی سمنگان که با استفاده از یک موترباربری مملو از مواد انفجاری آغاز شد و برای یک ساعت دوام کرد، 12 کشته و 63 زخمی برجا گذاشت. در میان قربانیان، زنان و کودکان نیز شامل‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала