14 نیروهای امنیتی در حمله طالبان در ولایت کندز کشته شدند

© AFP 2023 / Farshad Usyan14 نیروهای امنیتی در حمله طالبان در ولایت کندز کشته شدند
14 نیروهای امنیتی در حمله طالبان در ولایت کندز کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های محلی ولایت کندز می گویند که در پی حمله طالبان در ولسوالی های امام صاحب و چهاردره‌ی کندز، 14 نیروی امنیتی کشته و دو نیروی دیگر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، عصمت الله مرادی، سخنگوی والی کندز می گوید، روز دوشنبه در پی حمله طالبان در ولسوالی چهاردره سه سرباز ارتش و سه پولیس محلی کشته شده اند.

جان‌باختن ۶ نیروی امنیتی در حمله شبانه طالبان در کندز - اسپوتنیک افغانستان
جان‌باختن ۶ نیروی امنیتی در حمله شبانه طالبان در کندز

به گفته وی، یک سرباز پولیس محلی در این حمله نیز زخم برداشته است.

سخنگوی والی کندز افزود که که حمله گروه طالبان ناوقت شب گذشته در ولسوالی چهار دره آغاز شد و تا ساعت 3:00 بامداد ادامه داشت و با اعزام نیروهای کمکی، عقب زده شده است. در این حمله سه عضو گروه طالبان کشته شده و چهار عضو دیگر این گروه زخم برداشته‌اند.

آقای مرادی از جانب دیگر گفت که در حمله گروه طالبان در ولسوالی امام صاحب، چهار سرباز ارتش و چهار سرباز پولیس کشته شده اند و یک نفر دیگر زخم برداشته است.

سخنگوی والی کندز اظهار داشت که در این حمله به گروه طالبان نیز تلفات سنگین وارد شده است و مقداری زیادی از سلاح و مهمات این گروه به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

ولایت کندز در شمال کابل از ولایت‌های نسبتا ناامن می‌باشد که جنگ‌جویان گروه طالبان در بخش‌هایی از این ولایت حضور و فعالیت تروریستی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала