Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانادا – رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها به دنبال هموار کردن مسیر قهرمانی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در فرجامین دیدار این هفتۀ از لالیگای اسپانیا مهمان گرانادا است.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین شب از رقابت‌های هفته سی‌و‌ششم لالیگا، تیم صدرنشین رئال مادرید مهمان گرانادای رده نهمی است. رئال مادرید امروز در دیدار حساس مقابل گرانادا قرار می‌گیرد و در صورتی که این تیم را شکست دهد به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید 2 آلاوز 0 ؛ بوی قهرمانی می آید

گرانادا در حالی امشب پذیرای شاگردان زیدان هستند، که از 9 بازی قبلی خود در ورزشگاه خانگی شان، 4 بازی را هم واگذار کرده اند و آخرین برد خانگی گرانادا برابر رئال مادرید به سال 2013 باز می‌گردد. دیداری که با گل به خودی کریستیانو رونالدو همراه بود.

رقیب امشب کهکشانی‌ها بیش از هر تیم دیگری در خانه اش، از رئال مادرید گل دریافت کرده است. آن‌ها در 23 بازی خانگی، 39 گل از سفید پوشان مادرید خورده اند. سال 2015 هم شکست عجیب 9 بر یک گرانادا مقابل رئال مادرید رقم خورد، که این نتیجه، بدترین نتیجه گرانادایی‌ها در در تاریح لالیگا بوده است.

سه بازی قبلی گرانادا هم در ورزشگاه خانگی خود یعنی لوس کارمنس بدون برد برای آن‌ها به همراه بوده است و آن‌ها 2 شکست را هم تجربه کرده اند. روبرتو سولدادو، مهاجم مطرح گرانادا سابقه گلزنی مقابل رئال مادرید را دارد و در 5 بازی خانگی تیم هایش مقابل کهکشانی ها، 4 بار دروازه مادریدی‌ها را باز کرده است.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال در چه صورت قهرمان لالیگا میشود؟

شاگردان زیدان اما، سرخیو راموس، کایپتان رئالی‌ها در این فصل از بازی‌ها تاکنون 10 بار موفق به گلزنی شده  و حالا در 3 بازی بعدی این فصل فرصت دارد تا از رکورد 10 گل ماریانو پرنیا، مدافع ختافه که در سال 2005 - 2006 همین تعداد گل را به ثمر رسانده،   عبور کند. زین الدین زیدان، هر 4 بازی قبلی که به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها روی نیمکت این تیم نشسته است، برنده از زمین بازی خارج شده و برای پنجمین بار، مقابل گرانادا تیمش را هدایت می‌کند.

در دیدار امشب، الکس مارتینز، وایخو، کوئینی، گونالونس و لوزانو به دلیل مصدومیت گرانادا را همراهی نمی‌کنند و مارسلو و ناچو فرناندز هم غایبان رئال مادرید خواهند بود.

این دیدار امشب ساعت 12:30 شب به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала