Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راشد خان: هر وقت جام جهانی ببریم، ازدواج می‌کنم

© Photo / ACB / ACBراشد خان آرمان
راشد خان آرمان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره کریکت افغانستان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که او پس از پیروزی در جهام جهانی، ازدواج خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، راشد خان ستاره کریکت افغانستان یکی از بازکنان نام‌دار و کم‌نظیر در سطح جهان به حساب میاید. راشد که در حال حاضر 21 سال سن دارد، در بازی‌های 20 اووره مقام نخست در جهان را کسب کرده است. دور دادن پا درحیبن بازی، روش منحصر به فرد او محسوب می‌شود و او را به یک بازیکن خارق‌العاده مبدل کرده است.

راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
راشد خان با ارزش‌ترین بازیکن قرن 21 معرفی شد
این ستاره کریکت در تازه‌‎‌‌ترین مصاحبه‌اش به پرسش‌های جالبی پاسخ داده است. از راشد خان در مورد برنامۀ زندگی‌اش برای ازدواج پرسیده شد، گفت:«هر وقتی برنده جام جهانی کریکت شویم، آن زمان نامزد می‌شوم و عروسی می‌کنم.»

راشد خان با شیوهٔ توپ‌اندازی ویژه در بازی کریکت به یکی از بازیکنان عصر خود مبدل شده است و به خاطر استفاده از تاکتیک‌های خاص در کریکت، در این بازی یک توپ‌انداز مشهور شد. توپ‌زنی و بتسمنی نیز از دیگر مهارت‌های راشد خان شمرده می‌شود.

راشد خان در لیگ برتر هند هم امتیازات زیادی به دست آورده. تیم سن رایزر حیدر آباد او را در سال 2017 خرید و از آن زمان به بعد یکی از اعضای برجستهٔ این تیم شمرده می‌شود. او با گرفتن 749 نمره، در ردیف باولر های شماره یک، بازی بیست اووره جهانی کریکت قرار دارد. راشد خان تاکنون در 4 بازی تست، 71 بازی پنجاه اووره و 48 بازی 20 اووره اشتراک کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала