حمایت ایران از سوریه در دفاع از حملات اسرائیل

© AFP 2023 / George Ourfalianحمایت ایران از سوریه در دفاع از حملات اسرائیل
حمایت ایران از سوریه در دفاع از حملات اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقویت سیستم دافع هوا سوریه توسط ایران به قلدری اسرائیل در آسمان سوریه پایان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تنسیم خبر داده است که محمد عباس، کارشناس نظامی و بریدجنرال بازنشسته اردوی سوریه با تأکید بر اینکه «همکاری نظامی ایران و سوریه چارچوب همکاری آینده را ترسیم می‌کند» گفت: تقویت سیستم دافع هوا سوریه به قلدری اسرائیل در آسمان این کشور پایان می‌دهد. 

محمد جواد ظریف وزیر  امور خارجه ایران  - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی ایران برای تسهیل روابط بین سوریه و ترکیه

«علی ایوب» وزیر دفاع سوریه و «محمد باقری» ستردرستیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در دمشق در زمینه گسترش‌‌ همکاری‌های نظامی همه‌جانبه توافقنامه‌ای امضا کردند.

اهمیت توافقنامه از این نظر است که همکاری نظامی بین دو کشور را تقویت و چارچوب همکاری آینده را نیز ترسیم خواهد کرد که این امر به نوبه خود ارتقای کیفی عملکرد محور مقاومت در برابر تروریسم را تضمین خواهد کرد. این امر همچنین بدان معنا است که کیفیت و عملکرد و توان نیروهای مسلح سوریه نیز ارتقا خواهد یافت و آنها از توان بیشتری برای اجرای مأموریت‌های محوله برخوردار خواهند شد. این توافقنامه همچنین از آن جهت حائز اهمیت است که دریچه ورود فناوری نظامی و تکنولوژیک برتر ایران است که امروز برجسته است و یک فاکتور تعیین کننده در فاکتورهای نبرد برای کسب پیروزی‌های بعدی به شمار می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала