Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بورنموث 4 لستر 1؛ روباها شکارِ پاپ‌ها شدند

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بورنموث در بازی خانگی برابر لسترسیتی به برتری شیرین و مهم در لیگ برتر دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته سی‌وپنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره دو تیم بورنموثِ ته جدولی و لسترسیتی رده چهارمی در ورزشگاه ویتالیتی برابر هم زورآزمایی کردند که سرانجام بازی با حساب 4-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

در این بازی تیم لستر نیمه اول را درخشان ظاهر شد و حتی توسط جیمی واردی در دقیقه 23 به گل رسید. نیمه اول با تنها گل واردی به سود روباه‌ها خاتمه یافت اما در نیمه مربیان لستر گرفتار درخشش میزبان شد و قافیه را به حریف باخت زیرا استانیسلاس (پنالتی) در دقیقه 66، سولانکه در دقایق 67 و 87 و نیز ایوانس بازیکن حریف (گل به خودی) در دقیقه 83 توانستند 4 بار برای بورنموث گل‌زنی کنند.

در دقایق پایانی بازی دو طرف برای به ثمر رسیدن گل دیگر تلاش کردند ولی نتیجه بخش نبود و این دیدار 4-1 به سود بورنموث خاتمه یافت.

با این نتیجه بورنموث 31 امتیازی شد و به رده هجدهم جدول صعود کرد اما لسترسیتی با 59 امتیاز رده سوم را به تیم آماده چلسی واگذار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала