Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مروارید سیاه میخواهد در ایتالیا بماند

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی تیم فوتبال ناپولی علیرغم داشتن پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپایی عجله ای برای ترک تیم ایتالیایی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت زیادی است که موضوع خروج کولیبالی از ناپولی و پیوستن آن به یکی از تیم های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، لیورپول، منچستریونایتد، پی اس جی و من سیتی شنیده میشود.

منابع خبری حالا میگویند این بازیکن تمایلی برای دور شدن از ناپولی ندارد و حتی ویکتور اوسیمن بازیکن نیجریه ای را برای پیوستن به تیمش راضی کرده است.

وی که ماه گذشته 29 ساله شد در سایت ترانسفرمارکت 56 میلیون یورو ارزش دارد، اما مدیران ناپولی حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو این مدافع ارزشمند خود را در لیست فروش قرار دهند.

با این حال کولیبالی خوشحال خواهد شد که بقیه روزهای بازی خود را با با ناپولی بگذراند، چون خانواده وی در این شهر مستقر شده اند و سالهاست به زندگی در ایتالیا عادت کرده اند.

وی در این خصوص گفت:"خانواده من در ناپل وضعیت بسیار خوبی دارند و این مرا خوشحال می کند. فقط به لطف آنهاست که شش سال است در اینجا هستم، زیرا اگر آنها از زندگی در اینجا راضی نبودند، ایتالیا را ترک میکردم.

"فرزندان من به زبان ایتالیایی و فرانسه صحبت می کنند. ما هر دو زبان را در خانه صحبت می کنیم. ما در اینجا با صلح و آرامش زندگی می کنیم.

"در مورد جدایی ام چیزهایی زیادی میشنوم، اما من اینجا وضعیت خوبی دارم. هنوز هیچ چیزی در خصوص رفتن من وجود ندارد و نباید به حاشیه ها توجه کرد.

"شما هرگز نمی دانید که در فوتبال چه اتفاقی می افتد. من هیچ وقت در این مورد جدایی ام با باشگاه صحبت نکردم .

وی گفت: "برای ماندن و یا رفتنم فقط رئیس تیم است که تصمیم میگرد. من هنوز سه سال با ناپولی قرارداد دارم و به هواداران وعده میدهم که تمام قدرت خود را برای تیم خواهم گذاشت.

کولیبالی نیز در خصوص راغب کردن ویکتور اوسیمن بازیکن تیم فوتبال لیل برای پیوستن به ناپولی نیز گفت: ما کمی در مورد موضوعات نژاد پرستی با هم صحبت کردیم، من به او گفتم که در ناپول چنین اتفاقی برای هیچ سیاه پوستی رخ نمیدهد و اگر به اینجا بیاید بهترین انتخاب را خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала