Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست بارسا در بازگرداندن نیمار به نیوکمپ

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در شرایط فعلی توان خرید نیمار را ندارند و عملاً در باز گرداندن او شکست خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تابستان گذشته تمام تلاشش را انجام داد تا نیمار جونیور را به نیوکمپ باز گرداند و این بازیکن نیز شدیداً به چنین انتقالی تمایل داشت.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد و پی اس جی هم مسی را میخواهند

باشگاه پی‌اس‌جی اما مخالفت کرد و در نهایت نیمار در پاریس ماندنی شد و این بازیکن هیچ‌گاه علاقه‌اش برای بازگشت با بارسلونا را پنهان نکرد.
به نظر می‌رسید که در این تابستان کاتالان‌ها بار دیگر برای جذب او اقدام کنند اما با توجه به وضعیت مالی بارسا، چنین گمانه‌های ممکن به نظر نمی‌رسد و باشگاه نیز نمی‌خواهد به هوادارانش امید کاذب بدهد.
از سویی هم نیمار می‌داند که مشتری جدی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت زیرا هیچ باشگاهی آماده نیست مبلغ درخواستی باشگاه پاریسن جرمن را برای او بپردازد.
با توجه به دلایل فوق این بازیکن تلاش خواهد کرد تا قرارداد خودش را با پاریسی‌ها تمدید کند زیرا آن‌ها تمایل دارند تا این بازیکن را با شرایط بهتر حفظ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала