Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برگزاری ال کلاسیکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت صعود تیم های بارسلونا و رئال مادرید از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، احتمال تقابل این دو تیم در مرحله نیمه نهایی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در نیون سوئیس برگزار شد و تیم های صعود کننده با مسیر صعودشان آشنا شدند.

براساس قرعه کشی اگر رئال مادرید بتواند باخت 2 بر یک خود از منچسترسیتی را جبران کند، به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد. شاگردان زیدان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم های یوونتوس و لیون بروند و در صورت پیروزی در این مرحله نیز به نیمه نهایی خواهد رسید.

از سوی دیگر بارسلونا که در مرحله یک هشتم نهایی با ناپولی و بازی رفت به تساوی یک بر یک رسیده، در صورت کنار زدن حریف ایتالیایی به مرحله یک چهارم صعود می کند.

در مرحله یک چهارم بارسا با برنده بایرن و چلسی دیدار می کند که در صورت پیروزی در این مسابقه نیز به نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

با این حال اگر تمام این فرضیات رخ داد، در مرحله نیمه نهایی جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد که میتواند لیگ قهرمانان این فصل را جذاب کند.

این مسابقه به صورت تک بازی و در کشور پرتغال برگزار میشود و همین موضوع نیز رقابت دو تیم را جذاب تر خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала