قوانين جديد براى ورود مسافران خارجى به روسيه

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر قوانين جديد براى ورود مسافران خارجى به روسيه
قوانين جديد براى ورود مسافران خارجى به روسيه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست وزیر روسیه از بازگشایی پروازهای بین المللی خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا گلیکووا، معاون نخست وزیر روسیه می گوید که برای بازدید از روسیه در زمان همه گیری ویروس کرونا، مسافران خارجی باید تست کرونایی انجام دهند.

او افزود، این برنامه باید حداقل سه روز قبل از ورود به روسیه توسط گردشگران خارجی انجام شود. همچنان شهروندان روسیه در بازگشت نیز پس از بازگشایی پروازهای بین المللی می توانند تست کرونا انجام دهند.

از سرگیری پروازهای خارجی روسیه معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
زمان شروع از سرگیری پروازهای خارجی روسیه معلوم شد

چندی پیش، معاون نخست وزیر روسیه گفته بود که محدویت های اعمال شده در پروازهای بین المللی برداشته خواهد شد. همچنان در 15 ماه جولای تمام پروازهای بین المللی از سرگرفته می‌شود. پس این روز، مقام‌های هواپیمای روسیه در مورد بازگشایی پروازها با سایر کشورهای گفتگو می کنند.

منابع به نقل از وزارت امور خارجه و آژانس حمل و نقل فدرال روسیه از تهیه فهرستی خبر می‌دهند، که بربنیاد آن از روسیه به 13 کشور جهان در قدم اول پرواز خواهد بود. انگلستان، آلمان، انگری، ایتالیا، دانمارک، هالند، ناروی، فنلند، پولند، چین، ویتنام، سریلانکا و مغولستان شامل این فهرست می‌باشد.

قابل ذکر است که روسیه از تاریخ 27 مارچ پروازهای بین‌المللی را متوقف کرده است. تنها پروازهایی که برای بازگشت شهروندان روسیه از کشورهای دیگر سازماندهی شده اند و پروازهای خاصی که توسط حکومت پلان شده است، انجام می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала