Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در راه اولدترافورد؛ یونایتد به فکر خرید ارزان

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد به جای جیدون سانچو به فکر خرید ارزان‌تر است و به همین دلیل عثمان دمبله را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد عثمان دمبله وینگر بارسلونا را به عنوان گزینه ارزان‌تر به جای جیدون سانچو به حساب می‌آورد زیرا به نظر می‌رسد هزینه انتقال او کمتر می‌باشد.

سانچو وینگر بوروسیا دورتموند 20 ساله است که حالا چند ماه است به هدف اصلی و شماره 1 یونایتد بدل شده زیرا اوله گونر سولسشر امیدوار است که تیمش را تقویت کند.

با وجود فُرم بسیار عالی ماسون گرین وود در هفته‌های اخیر اما جناح راست همچنان منطقه‌ای است که مربی نارویژی قصد دارد آن را بهبود ببخشد.

به نظر می‌رسد دورتموند تمایلی به بودجه 87 میلیون پوندی برای سانچو ندارد اما منجر به این می‌شود که روسای یونایتد به دنبال هدف دیگری باشند و طبق گزارش "اتلتیک" آنها می‌توانند به عثمان دمبله برنده جام جهانی فرانسه متوسل شوند.

از آنجایی که این بازیکن 23 ساله در سال 2017 با 130 میلیون پوند به بارسلونا پیوست انتظارات را اما برآورده نکرد.

در میان سؤالات مربوط به سطح تمریناتش، دمبله از ترکیب اصلی بارسا در طول سه سال حضورش در نیوکمپ خارج بوده است.

او تنها 5 بار در این دوره از لالیگا حضور داشته و مجبور شد برای جراحات جدی همسترینگ تحت عمل جراحی قرار گیرد.

بارسلونا امیدوار است که بتواند در تابستان امسال سرمایه خود را جمع کند تا گزینه‌های جدی خود (لاوتارو و نیمار) را جذب کند و در این راستا دمبله یکی از بازیکنانی است که می‌تواند با کاهش قیمت به فروش برسد.

یونایتد همچون بارسلونا حاضر به فروش تعدادی از بازیکنان برای تأمین بودجه انتقالات پس از همه گیری کروناویروس است.

اعتقاد بر این است که سولسشر علاوه بر یک وینگر راست، مُهاجم و یک پاسور گل نیز می‌خواهد و برای تأمین اعتبار انتقالات برای هر سه نقطه، شیاطین سرخ به پیشنهادات مارکوس روخو، الکسیس سانچز، فیل جونز، دیگو دالوت، کریس اسمالینگ و جسی لینگارد گوش می‌دهند.

سولسشر با سخنرانی اخیر در مورد بازار تابستانی گفت: "واقع گرایی باید وجود داشته باشد. همه جهان از نظر مالی تغییر کرده و درک ما از ارزش‌ها را بدست آورده، بنابراین هر بار که پرونده را جلوی اد [وودوارد معاون اجرایی یونایتد] قرار می‌دهم فکر می‌کنم این یک معقول و واقع بین باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала