Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت نیمار به بارسلونا "بعید" است

نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که همه چشم انتظار حضور دوباره نیمار در نیوکمپ هستند اما بارتومئو رییس بارسلونا این انتقال را بعید می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، بازگشت به نیوکمپ برای نیمار مورد توجیه قرار گرفت اما جوزپ ماریا بارتومدو رئیس بارسلونا فکر می کند که چنین انتقالی "بعید" است.

مُهاجم برزیلی در نوامبر 2017 با عقد قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو نوکمپ را به مقصد پایتخت فرانسه ترک کرد اما بازگشت به بارسلونا جایی که او در طی چهار فصل هشت جام معتبر کسب کرده مدت‌ها است که مورد توافق نیست.

کرونا ویروس همه چیز را تغییر داد

با این حال بارتومئو فکر می‌کند که چنین اقدامی دشوار خواهد بود زیرا اوضاع باشگاه‌های بزرگ اروپا برنامه‌های خود را به دلیل تأثیر همه گیر کرونا ویروس تنظیم می‌کنند.

بارتومئو به RAC 1 گفت: "چنین عملیاتی بعید است زیرا وضعیت همه باشگاه‌های اروپا بسیار دشوار است."

با این وجود که از بارتومئو در مورد لاوتارو مارتینز پرسیده شد اما بارتومئو گفت: "من در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم. ما ثبت نام‌ها را در تقویم مشخص نکرده‌ایم که در چه زمانی باید باشند."

در همین حال گفته می‌شود که بارسلونا تا پایان یافتن مهلت بند 111 میلیونی لاوتارو اقدامی نخواهند کرد.

مارتینز 22 ساله 17 بار در 37 بازی در این فصل گل زده و تا سال 2023 در سن سیرو قرارداد دارد.

یکی از بازیکنانی که به بارسلونا پیوسته میرالم پیانیچ است که در پایان این فصل به نیوکمپ خواهد آمد و آرتور در جهت مخالف برای پیوستن به یوونتوس حرکت می‌کند.

اگرچه پیانیچ هفت سال از آرتور بزرگتر است و گزارش‌هایی در این زمینه وجود دارد که بارسلونا به دنبال بارگیری ستاره برزیلی برای تعادل اسنادهای مالی بود بارتومئو تأکید می‌کند که امضای جدید یک هدف بلند مدت بوده است.

بارتومو توضیح داد: "پیانیچ بازیکنی است که می‌خواست برای مدت طولانی قرارداد ببندد او بسیار تحت تعقیب بود و یک بازیکن بارسا وجود دارد که یووه را می‌خواهد. اما این یک وضعیت استثنایی است. تعادل را به تعادل نمی‌رساند زیرا ما می‌خواستیم بازیکنان دیگری را نیز با پیشنهاداتی به فروش برسانیم. آرتور بازیکنی است که بسیار با ارزش است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала