Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 0 من‌یونایتد 3؛ این یونایتد وحشتناک !

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد حریف میزبانش را در لیگ برتر جزیره قاطعانه به زانو درآورد.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی امشب از هفته 34 رقابت‌های لیگ برتر انگلستان استون ویلا در زمین خودی از منچستریونایتد میزبانی کرد و اما بازی را با حساب 3-0 به شاگردان سولسشر واگذار نمود.

در این بازی که در ورزشگاه ویلا پارک انجام شد، در دقیقه 27 برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند و سپس گرین‌وود در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل دوم را به ثمر رساند تا من‌یونایتد پیروز به رختکن برود.

منچستری‌ها که تیم کاملا برتر میدان بودند در نیمه دوم نیز روند حمله شان را حفظ کردند که طی آن پل پوگبا در دقیقه 58 موفق به گل‌زنی شد تا این تیم 3 گل از حریفش پیش بیفتد.

در ادامه کار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و تیم سولسشر با حساب 3-0 به برتری شیرین و قاطعانه رسید تا با آن 58 امتیازی شده جایگاهش در رده پنجم جدول را مستحکم کرد و همچنان به 1 قدمی لیسترسیتی رده چهارمی رسید. در همین حال استون ویلا که حال و روز خوشی ندارد با 27 امتیاز به مکان نوزدهم جدول سقوط کرد تا در آستانه خروج از لیگ برتر و رفتن به لیگ دسته پایین‌تر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала