نمایش تپانچه خودکار کلاشینکف + ویدیو

© Photo / Vitaly V. Kuzmin نمایش تپانچه خودکار کلاشینکف + ویدیو
 نمایش  تپانچه خودکار کلاشینکف + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه " کلاشینکف مدیا" نمونه تازه تپانچه خودکار را به نمایش گذاشت .

به گزارش اسپوتنیک، نشریه " کلاشینکف مدیا" نمونه های اسلحه را منتشر کرده است.  در این ویدیو که توسط کانال یوتیوب منتشر شده گفته می شود که این سلاح تا حال مورد استفاده قرار نگرفته است.

شایان ذکر است که میخائیل کلاشینکف طراح اسلحه در سال 1949،  در مسابقه ایجاد مدل جدیدی اسلحه اتوماتیک برای ارتش و پلیس شركت كرد.

برای وی وظیفه سپرده شده بود که یك تفنگ كوچك بسازد که از قدرت شلیک پی هم برخوردار باشد.   

در نتیجه تپانچه که وی ساخت 222 میلی متر طول داشت، طول میله این اسلحه 140 میلی متر ، وزن آن - 1.7 کیلوگرم داشت. در این اسلحه از گلوله های  9 بر 18 میلی متر کار گرفته می شود.

نمونه اولیه تپانچه هرگز به کار گرفته نشد. علاوه بر سلاح های کلاشینکف ، تپانچه های طراحی شده توسط طراحان استچکین و وویوودین توانستند به فینال راه یابند.

با این حال ، تپانچه استچکین برنده شد ، که در سال 1951 به بهره برداری رسید و هنوز هم در تعدادی از قطعات های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

 AK-47 یا M16 - دو مدعی لقب کشنده ترین ماشیندار جنگ در ویتنام - اسپوتنیک افغانستان
AK-47 یا M16 - دو مدعی لقب کشنده ترین ماشیندار جنگ در ویتنام

شایان ذکر است که  کانسرن «کلاشینکف»، بزرگترین تولیدکننده سلاح در روسیه و معرف مخترع نابغه AK-47 میخاییل کلاشنیکوف، از محدوده تفنگ تهاجمی افسانه ای خود فراتر رفته است. این شرکت نمونه های اولیه ای سلاح های مختلف را از تانک های خودکار گرفته تا تنفگ تیرزنی قدرتمند تولید کرده، اما اسلحه سازان روسی را بیشتر از همه تپانچه بهبودیافته لبیدیف PL-15 خوشحال می سازد.  

پیش از این، یک متخصص آمریکایی پیتر سوزو اسطوره مرتبط با معروف ترین اختراع میخائیل کلاشنیکوف را تکذیب کرد. این متخصص خاطرنشان کرد: برخلاف تصور غلط رایج ، اسلحه حمله کلاشینکف به تنهایی قابل تمیز نیست. این کارشناس گفت: اگرچه AK در عمل بی تکلف است ، اما مانند سایر سلاح های کوچک باید تمیز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала