Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند رسانه‌های کاتالانی از دواری دیدارهای رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های کاتلانی یک بار دیگر به قضاوت دیدار رئال مادرید  - اتلتیکو بیلبائو واکنش نشان دادند و آن را یک رسوایی دیگر عنوان کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از شرایط خوبی برای قتح لالیگا برخوردار است. شاگردان زیدان یکشنبه با تک گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی توانستند اتلتیک بیلبائو را شکست دهند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی بارسا: وقتی خود بارتومئو به «VAR» مشکوک است، من چیزی برای گفتن ندارم!

این برتری اما بار دیگر با واکنش‌ تند رسانه‌های کاتالانی‌ مواجه شد. راموس یک خطا روی رائول گارسیا در محوطه جریمه انجام داد که نه داور متوجه آن شد و نه VAR آن را بازبینی کرد. از نگاه رسانه‌های کاتالانی‌، این یک رسوایی بزرگ محسوب می شود.

«مودندودپورتیوو» از رسانه‌های پرمخاطب فوتبال اسپانیا به داوری این دیدار واکنش نشان داد. نشریه کاتالانی در کلمه شرم از واژه VAR بهره برد تا به این شکل به تصمیمات این فناوری کنایه بزند که به نفع مادرید عمل کرد. موندو دپورتیوو نوشت:«VAR» دوباره نقش یک ناجی را عمل کرد و یک پنالتی به مادرید هدیه کرد و یکی دیگر را به ضرر این تیم نگرفت.»

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

نشریه اسپورت از دیگر رسانه‌های مشهور اسپانیا نیز به قضاوت این دیدار واکنش نشان داد. تیتر امروز این نشریه:«رسوایی دیگر VAR به نفع مادرید.» نشریه کاتالانی نوشت:«داور پس از بازبینی تصاویر خطای روی مارسلو را پنالتی اعلام کرد اما حتی نخواست صحنه خطای راموس را نگاه کند.»

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала