Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تهدید ریبری به جدایی از فیورنتینا پس از سرقت خانه‌اش

© REUTERSFranck Ribery
Franck Ribery - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک ریبری ستاره فرانسوی فیورنتینا، پس از سرقت منزلش در فلورانس، باشگاه را بخاطر امن نبود همسر و فرزندانش تهدید به جدایی کرد

به گزارش اسپوتنیک، نشریه لا ریپابلیکا، امروز در گزارشی مدعی شد که دزدان در منطقه کارابینیرای وارد خانه فرانک ریبری شده اند و جواهرات، اشیأ و اموال با ارزش او را به سرقت برده اند.

فرانک ریبری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خانۀ ریبری در فلورانس دزدی شد

فرانک ریبری پس از ساعاتی این موضوع تایید کرد و از باشگاه و پولیس ایتالیا خواست تا این قضیه به صورت جدی پیگیری کنند، در غیر این صورت بخاطر امن نبودن همسر و فرزندانش این باشگاه را ترک خواهد کرد.

رییس باشگاه فیورنتینا، دقایق پس از این اظهارات ریبری، با او ابراز همدردی کرد و وعده سپرد که باشگاه تمام تلاشش را خواهد کرد تا این قضیه به صورت درست حل و فصل گردد.

او به ویب سایت رسمی باشگاه گفت:" من از آن‌چه که یکشنبه شب با ریبری رخ داد، بسیار نارحت و شوکه شده‌ام. همۀ ما دوست داریم تا حمایت خود را به فرانک و خانواده او بفرستیم. گذشته از ضرر مالی ، این وقایع برای قربانیان بسیار آسیب زا است زیرا ممکن است وسایل شخصی با ارزش و حتی احساسات شان را از دست بدهند که هیچ چیزی نمی تواند جایگزین آن شود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به فرانک کمک کنیم و او دوباره احساس امنیت کند".

این در حالی‌ست که قبل از این هم خانۀ برخی از بازیکنان دیگر در ایتالیا نیز مورد دستبرد قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала