Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یا بارتومئو؟ کدام یکی میرود؟

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری میگویند لیونل مسی به دلیل ایجاد فشار روی ماریا بارتومئو و رفتن رئیس باشگاه از تیم، روند تمدید قرارداد با بارسا را متوقف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع بارسلونا با توجه به دور شدن این تیم از عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا، مثل همیشه نیست و به نظر میرسد مشکلات این تیم تنها در نتیجه نگرفتن در لالیگا خلاصه نمیشود، بلکه خلع مدیریتی و از همه مهمتر اختلاف ستاره تیم با مدیریت تیم باعث شده تا اوضاع این تیم همانند همیشه نباشد.

مسی که نامش با بارسلونا گره خورده است، فصل آرامی را سپری نمیکند. از جنجال های پس از اخراج والورده و تنش لفظی با آبیدال شروع و حالا که مسی به نظر میرسد نه با ستین رابطه خوبی دارد و نه با رئیس باشگاه بارتومئو.

همه این اختلافات باعث شد تا رادیو کادناسر یک بار دیگر ساز جدایی مسی از بارسا را سر دهد. این منبع خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا روز 5 شنبه اعلام کرد مسی تصمیم دارد در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند، زیرا احساسش در این تیم همانند همیشه نیست.

از سویی جوزپ ماریا بارتومئو که دوران کارش اس سال آینده با بارسلونا به پایان میرسد نیز به شدت تحت فشار است و نتوانسته در طی سالهای کارش اش دل هواداران بارسا را با خود داشته باشد.

بارسا 4 سال است به مهم ترین قهرمانی، یعنی لیگ قهرمانان نرسیده و همین موضوع باعث انتقاد شدید از این رئیس شده است.

بارتومئو که فشار زیادی را روی شانه هایش حس میکند در ماه آپریل نیز با استعفای شش تن از اعضای هیئت مدیره اش روبه رو شد تا اوضاع برایش بحرانی تر شود.

حالا هم منابع خبری گفته اند مسی به دلیل ایجاد فشار روی رئیس باشگاه قصد ندارد مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز کند تا تاریخ برگزاری انتخابات را زودتر از موعود کند. بدون شک هوادارن و اعضای هیئت مدیره از بین مسی و بارتومئو، لئو را انتخاب خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала