Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "از این‌که می‌گویند توسط داوران برنده شدیم، خسته‌ شدم"

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از برتری رئال مادرید در زمین اتلتیک بیلبائو، زین الدین زیدان ابراز خوشحالی کرد اگرچه هنوز احساس قهرمانی نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان با ژست معمول خود بدون سرخوشی در اتاق مطبوعات ظاهر شد و به پاسخ سوالات خبرنگاران پرداخت. او از هفتمین پیروزی پیاپی تیمش ابراز خوشحالی نمود اگرچه هنوز احساس قهرمانی نمی‌کند. تا اینکه معادلات پاسخ او را ندهد سرمربی مادرید مدعی پیروزی نخواهد بود ولی در کنفرانس امروز او از این‌که می‌گویند داور ویدیویی به نفع رئال است عصبانی شد.

پیروزی کلیدی: "این یک پیروزی بسیار مهم است. بازی بسیار سخت که در آن جنگیدیم و فشار زیاد را متحمل شدیم. این همان چیزی است که ما نیاز داشتیم، یک پیروزی بسیار مهم است."

رسانه ليگا: "تا زمانی که از نظر ریاضیات برنده نشویم ما نمی‌توانیم آرامش داشته باشیم. ما قدرت و استحکام خود را نشان داده‌ایم. من قصد ندارم درباره میدیا لیگ و مواردی از این دست صحبت کنم حتی اگر هر روز از من بخواهید زیرا من قبلاً تجربه زیادی در این زمینه دارم حرفه من، همچنین به عنوان بازیکن و همه بازی‌ها دشوار است. آنچه می‌گویم این است که بُردن 7 بازی چشمگیر است."

پنالتی: "من هنوز این صحنه را ندیده‌ام."

زیدان در مورد آنچه که  بیشتر از تیمش انتظار دارد گفت: "قدرت ما چیزی است که من بیشتر از همه دوست دارم. ما وقتی توپ را از دست می‌دهیم قدرت و تعادل خود را نشان می‌دهیم. ما بسیار خوب عمل می‌کنیم. ما درخشش در حمله نداریم و می‌توانیم پیشرفت کنیم اما اکثر قدرت دفاعی ما مهم است."

زیزو اضافه کرد: "VAR؛ من از گفتن اینکه داوران برنده شدیم خسته ام. این تغییر نمی کند. اما بازیکنان سزاوار احترام هستند. هیچ کس نمی‌تواند ما را از هدف مان دور کند."

ضربه پنالتی سرخیو راموس: "سرخیو متخصص است. او در تمرین تمرین می‌کند و برای ما یک امتیاز است."

بیل و خامس: "خامس بخاطر یکی از موضوعاتش می‌خواست کنار بماند. و بیل را باید انتخاب کنم."

میلیتائو: "او بازی خوبی انجام داده، درست است که در این فصل خیلی بازی نکرده است.

برای او خوشحالم زیرا در پایان همه بازیکنان به برق وصل می‌شوند و وقتی یک نفر بازی کند او در زمین می‌رود."

خامس: "من دیگر در مورد آن صحبت نخواهم کرد."

چرا تیم فاقد درخشش است؟: "خوب برای کمی از همه چیز این می‌تواند یک چیز جسمی نیز باشد. ما هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. اما فکر نمی‌کنم این چیزی از نوع خود ما باشد فکر می‌کنم این برای همه تیم‌ها باشد. توجه داشته باشید بین شروع و پایان تفاوت زیادی وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала