Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصور کنید مسی و رونالدو در یک تیم !

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اجنت های فوتبال در سرتاسر جهان "در خواب" هم بازی کردن رونالدو و مسی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به زمزمه های خروج مسی از بارسلونا ایجاد اختلاف با مدیریت باشگاه، حالا گزینه های زیادی برای تیم آینده مسی در رسانه ها شنیده میشود.

این فوق ستاره آرژانتینی در تمام دوران حرفه ای اش در این تیم بوده ولی برخی رسانه ها گفته اند او میتواند تیم محبوبش بارسلونا را ترک کند.

مسی در این فصل به شدت از وضعیت تیمش نا امید شده و حضور کیکته ستین هم روی نیمکت بارسلونا نتوانسته اوضاع این تیم را حل کند.

روز 5 شنبه پایگاه رادیویی کادنا سر اعلام کرد مسی میخواهد در پایان فصل 2021 از جمع آبی اناری ها جدا شود.

از سویی ریوالدو ستاره پیشین کاتالان ها و سلسائو معتقد است، مسی در صورت ترک بارسلونا یا به سیتی خواهد رفت یا به یوونتوس.

ریوالدو در همین خصوص گفت: "با تمام این گمانه زنی ها من معتقدم که برخی به این فکر هستند که مسی و رونالدو را در یوونتوس با هم همبازی کنند."

وی گفت: "اگر این اتفاق رخ دهد، یک رونق جهانی ایجاد خواهد شد و من معتقدم یوونتوس به لطف تقویتی که بازاریابی جهانی به دست می آورد به سرعت سرمایه گذاری روی آرژانتینی را در دستور کارش قرار خواهد داد.

وی گفت: "دیدن این دو بازیکن کنار هم تاریخی خواهد بود و من مطمئن هستم که بسیاری از حامیان مالی یوونتوس پس از این اتفاق تمرکز و سرمایه گذاری بیشتری روی این تیم خواهند کرد.

ریوالدو اظهار داشت: "غمگین خواهد بود که او را پس از پایان قراردادش بارسلونا را ترک کند، اما من امیدوارم که او کماکان بتواند در بارسا بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала