Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به سوی سه‌گانه؛ بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی آلمان شد + عکس

© REUTERS / Kai PfaffenbachBayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı
Bayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ، در فینال رقابت های جام حذفی آلمان با برتری برابر بایرلورکوزن عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شاگردان هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که چندی قبل هشتمین قهرمانی متوالی در بوندسلیگا را جشن گرفته بودند، در فینال جام حذفی نیز با نتیجه 2-4 بایرلوکوزن را در هم کوبیدند تا دوگانه قهرمانی‌های داخلی خود را کامل کنند.

بیست‌ومین قهرمانی باواریایی‌ها در رقابت های جام حذفی آلمان با گول‌های داوید آلابا در دقیقه 16 و از روی ضربه آزاد، سرژ گنابری در دقیقه 24 و روبرت لوادوفسکی در دقایق 59 و 89 به دست آمد و دو گول لورکوزن را سون بندر در دقیقه 63 و کای هاورتز در دقیقه 5+90  به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ بدین ترتیب برای سیزدهمین بار دوگانه بوندسلیگا و جام حذفی را به نام خود ثبت کرد و امیدوار است تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر سه گانه را فتح کند.

همچنان در این دیدار روبرت لواندوفسکی مهاجم پولندی این تیم موفق شد تا 51ومین گول و سرژ گنابری هم بیست‌ومین گول خود را برای این تیم در فصل جاری و در تمامی رقابت‌ها به ثمر برسانند.

بایرن مونیخ با قهرمانی که امشب به دست آورد، همچنان با 20 قهرمانی و 4 نائب قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها ماند و با تیم دو عناوین قهرمانی را بیشتر کرد.

این رقابت تاریخی آلمان، از سال 1935 میلادی با حضور 64 تیم تاکنون برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала