دوست دختر پسر ترامپ کرونا گرفت

© AP Photo / Andrew Harnik دوست دختر پسر ترامپ کرونا گرفت
 دوست دختر پسر ترامپ  کرونا گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش کرونای کیمبرلی گیلفویل، دوست دختر دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا مثبت اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ؤ The New York Times تست کرونای "کیمبرلی گیلفویل"، یکی از مدیران کمپین انتخاب مجدد ترامپ در 2020 و دوست "دونالد ترامپ جونیور"، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا، مثبت شد.

این خبر در حالی منتشر شد که خانم گیلفویل برای شرکت در جشن چهارم جولای در کوه راشمور، به همراه دوست پسرش در ایالت داکوتای جنوبی به سر می‌برد.

او که از چهره‌های فعال و خبرساز کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز محسوب می‌شود، سومین فرد از افراد نزدیک به رئیس جمهور آمریکا است که تتست کرونای شان مثبت ثابت شده.

ترامپ: از چین به خاطر کرونا بیشتر از پیش عصبانی هستم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: از چین به خاطر کرونا "بیشتر از پیش" عصبانی هستم

در بیانیه‌ای که در همین زمینه منتشر شد آمده است: «پس از اعلام مثبت بودن نتیجۀ تست کرونا، کیمبرلی به سرعت خود را در قرنطینه قرار داد تا احتمال انتشار آلودگی را کاهش دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است که دونالد ترامپ جونیور نیز آزمایش کرونا داده که نتیجه آن منفی بوده است. با این وجود او نیز به عنوان اقدامی پیشگیرانه خود را قرنطینه و همه برنامه‌هایش را لغو کرده است.

یکی از افراد نزدیک به این دو اعلام کرد که دونالد ترامپ جونیور 42 ساله و دوست دختر 51 ساله‌اش، برای بازگشت به خانه نیز به جای هواپیما از خودرو استفاده خواهند کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا تا پایان روز جمعه به بیش از دو میلیون و 890 هزار نفر و شمار قربانیان آن به بیش از 132 هزار نفر رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала