Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اومتیتی ادامه فصل را از دست داد

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر France's Umtiti after scoring goal in World Cup's semifinals match against Belgium on July 10, 2018. Saint Petersburg, Russia.
France's Umtiti after scoring goal in World Cup's semifinals match against Belgium on July 10, 2018. Saint Petersburg, Russia.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل اومتیتی فعلا نمی‌تواند برای بارسلونا به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، ر حالی که لالیگا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، باشگاه بارسلونا امروز اعلام کرد، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی این تیم از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل است و ریکاوری او زمان بازگشت این بازیکن را مشخص خواهد کرد.

ساموئل اومتیتی  Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پای اومتیتی به پرونده لاوتارو باز شد

اومتیتی ​​در این فصل 18 بازی انجام داده که شامل 13 بازی در لیگ، سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا، مرحله یک چهارم نهایی کوپا دلری برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس و نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو است. آخرین حضور این بازیکن فرانسوی برابر سلتاویگو بود، دیداری که در آن 90 دقیقه بازی کرد.

اومتیتی پیش از این نیز دوباره مصدوم شده بود که در بسیاری از بازی‌های فصل حضور نداشت. مربیان بارسلونا از زوج پیکه و لنگله بیشتر در بازی‌ها استفاده می‌کردند. ستاره فرانسوی در این فصل 18 بازی برای بارسلونا انجام داده که 13 بازی آن در لالیگا، 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 2 بازی در جام حذفی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала