Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: بارسلونا باید زمینۀ بازگشت گواردیولا و پویول فراهم سازد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان پیشین بلوگرانا اعتقاد دارد اسطوره های این باشگاه باید به تیم برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که عملکرد کیکه ستین روی نیمکت بارسا انتقادات زیادی را به همراه داشته است، ژاوی از مدت ها قبل به مربیگری در تیم محبوبش ابراز علاقه کرده است و به آن فکر می کند.

ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании - اسپوتنیک افغانستان
چراغ سبز ژاوی برای هدایت بارسلونا
 ژاوی در مصاحبه با TV3 اسپانیا از بازگشت پپ گواردیولا و کارلس پویول به نیوکمپ استقبال کرده است. او در صحبتی در این خصوص گفت:«مربیگری در بارسا؟ بله این یک هدف است ولی یک هدف بلند مدت. بازگشت به بارسا به عنوان یک مربی برایم خیلی هیجان انگیز خواهد بود. تلاش خواهم کرد و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا به آن برسم. نمی دانم آیا این تلاش کافی خواهد بود یا نه ولی تلاش خودم را خواهم کرد.»
از سرمربی کنونی السد قطر در مورد بازگشت گواردیولا و پویول به بارسلونا  پرسیده شد، گفت:«گواردیولا از نظر من بهترین سرمربی حال حاضر جهان است. (کارلس) پویول هم بهترین مدافع جهان و تاریخ بود. به عقیده من بازگشت این دو به بارسا عالی خواهد شد. هر دوی آن ها باید به بارسا برگردند.»

ژاوی در مورد احتمال بازگشت گواردیولا و پویول به نیوکمپ افزود:«آیا گواردیولا و پویول به دنبال بازگشت هستند؟ این طور فکر می کنم. هر دو کاتالان هستند. فکر می کنم پویول بتواند مدیر ورزشی یا مدیر فنی باشد. هر چه دلش بخواهد. گواردیولا هم می تواند مطابق خواسته خودش برگردد. ما باید این افراد مستعد را برگردانیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала