Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال جانشین کپا

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSpain's goalkeeper Kepa Arrizabalaga attends a training session at Krasnodar Academy on June 21, 2018, during the Russia 2018 World Cup football tournament
Spain's goalkeeper Kepa Arrizabalaga attends a training session at Krasnodar Academy on June 21, 2018, during the Russia 2018 World Cup football tournament - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی بعد از نمایش وحشت‌بار برابر وستهام در تلاش است تا جایگزین کپا را پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی به دلیل جابجایی‌های احتمالی برای کپا آریزابالاگا با دروازه‌بان‌های فرانسوی مایک مایناگان و آلفونسو آرئولا ارتباط برقرار کرده است.

بعد از اینکه آبی‌ها با شکست 3-2 مقابل وستهام شکست خوردند دروازه‌بانان یاد شده به عنوان جایگزین‌های احتمالی کپا مطرح شدند.

به دنبال تعدادی از نمایش‌های متناقض در این فصل چلسی تصمیم گیری درباره آینده کپا نگرفته است.

دروازه‌بان اسپانیایی وقتی از اتلتیک بیلبائو با 71 میلیون پوند در سال 2018 به عضویت آبی‌ها درآمد به گرانترین دروازه‌بان جهان تبدیل شد.

با این حال کپا تلاش کرده تا به این قیمت بپردازد در حالی‌که او در فینال جام کاراباو در سال گذشته با مائوریسیو ساری سرمربی سابق چلسی درگیر شد و پس از آن سقوط کرد.

پس از آن روند نامناسبی در این فصل به وجود آمد که منجر به کنار گذاشته شدن دروازه‌بان 25 ساله توسط فرانك لمپارد به نفع ویلی كابایرو جانباز شد.

کمی قبل از قرنطینه  کپا به ترکیب اولیه فراخوانده شد اما هنوز بعد از چند نمایش لرزان چلسی را به طور کامل از ارزش‌اش ناراضی کرده است.

شکست برابر وستهام در روز چهارشنبه روند پیروزی‌های اخیر این تیم را پایان داد.

صرفنظر از این اخیراً كپا با قراداد قرضی دو ساله با والنسیا ارتباط داشته در حالی‌كه میزبان دروازه‌بانان مستقر به عنوان یك تعویض احتمالی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

آخرین گزارش‌ها از فرانسه حاکی از آن است که مایک ماینگان دروازه‌بان لیل در رادار چلسی قرار دارد اما آبی‌ها برای خرید این ستاره 25 ساله باید با تاتنهام بجنگنند.

"لی‌تن اسپورت"  ادعا می‌کند که چلسی می‌تواند توجه خود را به آلفنسو آرئولا ستاره PSG معطوف کند.

در این گزارش آمده که این دروازه‌بان 27 ساله با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش در رئال مادرید به پاریس باز خواهد گشت اما PSG مشتاق نگه داشتن وی نیست.

به نظر می‌رسد که چلسی وضعیت را تحت نظر دارد اما نیوکاسل نیز علاقه مند او است.

سه سال از قرارداد آرئولا در پارک د پرنس باقی مانده اما اجازه خواهد داد تا با دریافت هزینه مناسب با لئوناردو مدیر ورزشی به دنبال جمع آوری بودجه برای تابستان باشد.

چلسی پیش از این در بازار نقل و انتقالات تابستانی مشغول خرید حكیم زیش و تیمو ورنر بوده است و لمپارد همچنین به دنبال این است که کای هاورتز و بن چیولول را به خدمت بگیرد در حالی‌که علاوه بر هر دروازه‌بان جدیدی یک خط میانی نیز در نظر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала