Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ آغاز فصل بعدی رقابت‌های بوندس‌لیگا مشخص شد

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال آلمان زمان آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستین شیفرت، رییس سازمان لیگ فوتبال آلمان در گفت‌و‌گو اعلام کرد که فصل بعدی رقابت‌های بوندس‌لیگا در تاریخ 11 سپتامبریا هفته بعد از آن آغاز خواهد شد اما آن دسته از تیم‌هایی که درگیر مسابقات اروپایی هستند می‌توانند فصل را کمی دیرتر آغاز کنند.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی بایرن و شکست دورتموند در هفته پایانی بوندسلیگا + عکس
او با تأکید بر اینکه فصل جدید بوندس‌لیگا قطعاً در یکی از این دو تاریخ آغاز خواهد شد، گفت:«در حال حاضر مذاکرات درباره اینکه در کدام یکی از این دو تاریخ استارت شروع فصل زده خواهد شد، ادامه دارد و این هم به دلیل حضور 5 باشگاه آلمانی در رقابت‌های اروپایی فصل جاری است.»

گسترش ویروس کرونا باعث شد که ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به ماه آگوست موکول شود. یعنی یک ماه قبل از شروع فصل جدید بوندس‌لیگا و این مسابقات قرار است به صورت متمرکز به ترتیب در کشورهای پرتغال و آلمان برگزار شوند. لیگ قهرمانان تا روز 23 آگست و لیگ اروپا دو روز زودتر به پایان خواهد رسید.

به همین دلیل در صورتی که نمایندگان آلمان به مراحل پایان این رقابت‌ها راه پیدا کنند، فرصت چندانی برای استراحت و برگزاری اردوهای پیش فصل نخواهند داشت. از این رو سازمان لیگ فوتبال آلمان قصد دارد برای این تیم‌ها شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала