Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا برای ماندن گریزمن چه می‌کند؟

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در خطر رکورد 108 میلیون پوندی گریزمان و همچنین عنوان لالیگا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجایی که عنوان قهرمانی لالیگا سه‌شنبه شب از بارسلونا دورتر شد به نظر می‌رسید چیز بسیار بزرگی از آن دور شده است که آن سرمایه گذاری 108 میلیون پوندی آنها روی آنتوان گریزمان است.

در حالی که بارسلونا از دو بازی اخیر خود فقط دو امتیاز کسب کرده تساوی 2-2 با اتلتیکو مادرید احساس گریزمان را دشوار کرد زیرا او در نیمه دوم گرم کاری کرد و در دقیقه 90 به میدان رفت و به سختی در دقایق پایانی مسابقه توپ را لمس کرد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا گفت که با گریزمان صحبت خواهد کرد تا او را فقط موقع مصدومیت کنار بگذارد تا بتواند متصور روزهای خوب باشد اما از او "عذرخواهی نمی‌کند."

"آلن" پدر گریزمان روز چهارشنبه برای عقب نشینی به رسانه‌های اجتماعی رفت و گفت: "برای انجام این نوع مکالمه او باید با کلیدهای کامیون باشد و در این حالت او فقط مسافر است."

بعد از بازی در پاسخ به این سوال كه وی چه فكر می‌كند گریزمان وقت کوتاهی برای تأثیرگذاری به دست آورد، دیگو سمیئونه گفت: "من نظری ندارم" و قبل از آنكه او با روزنامه‌نگاران صحبت کند، كارگردانان تلویزیونی او را از روی تصویر دور ساختند.

مباراة برشلونة وفياريال في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
جلسه اضطراری مدیر برنامه‌های «گریزمن» با سران بارسلونا

سیمئونه احساس می‌کند که او نقش مهمی در تبدیل گریزمان به یک مهاجم مدرن همه جانبه دارد که قادر به بازی در هر مکانی است. هنگامی که او از اتلتیکو جدا شد که آن را ساخت تا کنون وی آن گریزمان درخشان نبوده است.

علائم هشدار دهنده مبنی بر اینکه وی از پذیرش تیم‌های دور و نزدیک پیشنهاد دارد و احتمالا منتقل شود.

وقتی بازیکنان در ماه می به تمرین برگشتند گریزمان هرگز یکبار خود را در همان گروه مردی پیدا نکرد که اگر قرار است در بارسلونا این کار را انجام دهد با او آغاز شود.

حتی وقتی تیم در دو گروه 11 نفره تمرین می‌کرد گریزمان در یک گروه قرار داشت و مسی و لوئیز سوارز در گروه دیگر بودند. دشوار است بدانید که آیا این کار با طراحی انجام شده است یا به طریقی دیگر.

بعد از چند دقیقه بازی گریزمان مقابل اتلتیکو برادرش پس از فینال جام جهانی تصویری از خودش با آنتوان را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد. پیام واضح بود این فقط کسی نیست که ستین تصمیم بگیرد از آن چشم پوشی کند بلکه یک قهرمان جهان است.

احساسی در اطراف این بازیکن وجود دارد که مسی را باید ترغیب کرد تا گریزمان را مثل او با نیمار وارد زمین کند اما هیچ کس در بارسلونا وجود ندارد که بتواند مسی را به انجام هر کاری متقاعد کند.

او ممکن است در گذشته به پپ گواردیولا یا تکسیکی بگریستین یا رئیس اسبق "خوآن لاپورتا" گوش کرده بود. او قطعاً به مرحوم تیتو ویلانووا گوش فرا می‌داد و اگرچه آنها به طور خلاصه از بین رفتند اما پس از آن او به لوئیز انریکه گوش می‌داد ولی حالا کسی نیست که بتواند به مسی چیزی بگوید، او در بین افرادی که این باشگاه را اداره می‌کنند ضعف و بی‌کفایتی را می‌بیند بنابراین راه خود را طی می‌کند و روش خودش هرگز شامل سه موقعیت آمریكایی كه نیمار از گریزمان ارائه كرده، نیست.

چندی قبل گریزمان تصمیم به رفتن به آنجا را می‌خواست. اگر او تنها 29 سال سن داشته باشد هیچ كسی برای جذب وی وجود نخواهد داشت كه بخواهند تنها با گذشت یك سال قرارداد او را فسخ نمایند.

آنها در راه او نمی‌ایستند نیازهای مالی آنها چنین است اما در حال حاضر او قصد ندارد از نیوکمپ جدا شود. هیچ علاقه‌ای برای انتقال به انگلستان یا بازگشت به فرانسه را هم ندارد.

فصل بعد او می‌خواهد پیراهن شماره 7 را که ابتدا به فیلیپه کوتینیو داده شده بود به تن کند اما در این فصل به خاطر قرضی بودن این بازیکن در بایرن مونیخ استفاده نشده است. با اعتقاد وی داشتن شماره‌ای که برای اتلتیکو مادرید و قهرمان جهان در فرانسه به دست آورد دوباره به او بال می‌دهد.

یک مربی جدید نیز ممکن است اوضاع را تغییر دهد. اگر عنوان قهرمانی رئال مادرید قطعی شود بعید به نظر می‌رسد که ستین  فرصت هدایت این تیم را به لیگ قهرمانان داشته باشد.

سه شنبه شب از ستین سؤال شد"آیا مشکلی با گریزمان وجود دارد؟" ستین گفت: "او از نظر من خوب است." اما اضافه كرد: "اما همه آنها نمی‌توانند بازی كنند. تصمیماتی باید اتخاذ شود."

ستین در مورد اینکه او را در دقیقه 90 به میدان فرستاد گفت: "می‌دانم منطقی نیست که او را در نقطه آخر مسابقه قرار دهیم. من او را قبل از این قرار می‌دادم اما فکر می‌کردم خوب بازی می‌کنیم، و مسی و سوارز شما همیشه باید آنها را در زمین داشته باشید"

ممکن است یک مدیر جدید در تلاش خود برای ادغام گریزمان مصمم‌تر باشد. در حال حاضر او در حاشیه است به سرعت پله‌های کوتینیو و (عثملت) دمبله - در هزینه 348 میلیون پوندی را طی می‌کند در حالی‌که هیچکدام از این سه نفر شاید قابل بازیابی نباشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала