Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه اختصاصی سولسشر با شیاطین سرخ پس از پیروزی

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از پیروزی قاطعانه در زمین برایتون، اوله گونر سولسشر با بازیکنان‌اش جلسه‌ای اختصاصی را برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی منچستریونایتد اوله گونار سولسشر ادعا کرده است که تیم وی قبل از تعطیلی جلسه‌ای را برگزار کرده که منجر به شکل بهتر لیگ برتر آنها شده است.

شیاطین سرخ پس از پیروزی 3-0 برابر برایتون در سه شنبه شب، در حال حاضر 15 بازی بدون شکست در تمام رقابت‌ها را به ثبت رسانده‌اند و با صحبت کردن پس از آن مسابقه مربی نارویژی به دلیل سطح تناسب اندام تیمش، جلسه‌ای را انجام داد.

یونایتد در مقابل حریفش درخشان ظاهر شد و به راحتی در یک شب آرام در ورزشگاه "امکس" میزبانش را کنار زد.

میسون گرین وود در دقیقه 16 گل اول بازی را به ثمر رساند و با ضربه پای چپ خود را به گل تبدیل کرد. سپس برونو فرناندز در دقایق 29 و 50 دو گل بزند تا کاملا یونایتد به پیروزی ایمان بیاورد. حالا من‌یونایتد تنها سه امتیاز کمتر نسبت به لسترسیتی رده سومی دارد.

بعد از بازی، سولسشر چهره‌ای جالبی به خود گرفت و در جلسه‌ای که با بازیکنان داشت به تلویزیون من‌یونایتد گفت: "بازیکنان مناسب هستند. ما فقط قبل از ختم جلسه در مورد ساختن این کار به روشی نشستیم و به یکدیگر قول دادیم که همه ما به عقب برگردیم و واقعاً مناسب و آماده رفتن باشیم زیرا می‌دانیم که بازی‌های زیادی برای باز کردن داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала