آغاز عملیات تصفیوی گسترده در حومه و شهر غزنی

© Shahhussain Murtazawi - FB آغاز عملیات تصفیوی گسترده در حومه و شهر غزنی
 آغاز عملیات تصفیوی گسترده در حومه و شهر غزنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای امنیتی افغانستان عملیات تصفیوی و تلاشی خانه به خانه را در حومه و مناطق مختلف شهر غزنی آغاز کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های افغانستان، بعد از هشدارها در مورد حمله احتمالی گسترده طالبان بر شهر غزنی، نیروهای امنیتی عملیات تصفیوی و تلاشی خانه به خانه را در حومه و مناطق مختلف شهر غزنی آغاز کردند و در جریان این عملیات یک فرد مسلح به همراه اوراق تبلیغاتی گروه طالبان بازداشت شده است.

مسئولان امنیتی در ولایت غزنی می گویند که از چند ساعت به این سو، نیروهای امنیتی عملیات تصفیوی را در حومه شهر غزنی آغاز کردند.

 احمدناصر رسولی، آمر مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس غزنی گفته است که تا کنون بسیاری از بخش‎های شهر مثل آهنگران، بهلول، گدول، خشک، شهرک مهاجرین، توحیدآباد، قلعه امیر محمدخان و برخی دیگر از مناطق شهر، تصفیه و تلاشی شده است.

 در جریان این عملیات یک مظنون همراه با یک میل تفنگچه، دو قبضه برچه و اوراق تبلیغاتی طالبان از ساحه توحیدآباد شهر غزنی بازداشت گردیده است.

رحمت‌الله نبیل از آمادگی حمله‌ بزرگ تروریستی بالای شهر غزنی خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
رحمت‌الله نبیل از آمادگی حمله‌ بزرگ تروریستی بالای شهر غزنی خبر داد

 هدف این عملیات جلوگیری از جابه‎جایی افراد مشکوک برای حمله احتمالی است. این عملیات بعد از هشدارها در مورد حمله گسترده احتمالی طالبان به شهر غزنی راه اندازی شده است.

 همچنین مسوولان محلی این ولایت می گویند که طالبان توان حمله گسترده را ندارند و در صورت حمله، با تلفات سنگین و شکست روبرو خواهند شد، اما شهروندان غزنی، معتقدند که با توجه به تجربیات گذشته و سقوط شهر غزنی و حضور گسترده طالبان در بسیار از ولسوالی ها، نگران حمله احتمالی طالبان و بدتر شدن وضعیت این ولایت هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала